۱۰۶۵۸۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی: سپاهان در فوتبال ایران یک برند است

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یکدل و هم قسم شدیم؛ امسال بازی‌هایی را به نمایش بگذاریم که همه به ما احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یکدل و هم قسم شدیم؛ امسال بازی‌هایی را به نمایش بگذاریم که همه به ما احترام بگذارند.

فرید بهزادی کریمی در مورد دیدار شرایط تیم نفت مسجد سلیمان پیش از انجام بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. بر حسب بازی فردا تمریناتمان را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که اولین بردمان را مقابل سپاهان کسب کنیم و به جایگاه بهتری در جدول برسیم.

کریمی در مورد مصاف با تیم اسبق خودش گفت: سپاهان یک تیم باشخصیت و یک برند در لیگ برتر ایران است. این تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگد. امسال هم تیم خوبی دارند و با حضور محرم نویدکیا یکی از مدعیان قهرمانی هستند. اما ما در زمین خودمان بازی داریم. تیم جوانی هستیم که تلاش می‌کنیم با جنگندگی و تاکتیک‌ها و برنامه‌های سرمربی نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

وی در خصوص کسب سه امتیاز بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: این کار شدنی است. ما تمریناتمان را بر اساس آنالیزی که کادرفنی از حریف انجام داده پشت سر گذاشتیم. مربیان ما همه چیز را در نظر گرفتند و امیدوارم بتوانیم به خوبی از آن استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. روحیه تیمی ما خوب است. حضور مجتبی حسینی در تیم ما خیلی تاثیر گذار است. با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد همه ما انگیزه زیادی داریم که سال خوبی را رقم بزنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان با اشاره به شکست هفته قبل مقابل نساجی تصریح کرد: در بازی قبلی داور یک گل ما را نگرفت و پنالتی حریف هم مشکوک بود و به نظرم پنالتی نبود که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و صحنه‌های داوری هم پیش آمد. ضمن اینکه روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم که کارمان سخت بود. اما به هرحال گذشته‌ها گذشته، باید رو به جلو و به آینده نگاه کنیم و در بازی فردا هم برای برد به زمین می‌رویم.

کریمی در مورد وضعیت خودش و اینکه در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، اظهار داشت: شرایطم بهتر شده اما در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. یکدل و هم قسم شدیم که امسال بازی‌هایی را به نمایش بگذاریم تا یک تیم قابل احترام بسازیم و همه به ما احترام بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج