جاباما
۱۰۶۵۸۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نماینده شهرکرد: ما خشاب دولت را پر کردیم

نماینده مردم شهر کرد در مجلس با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها پر کردن خشاب دولت برای دفاع از حقوق ملت است، گفت: این مصوبه درواقع فرصتی طلایی برای پایان باج‌خواهی و زیاده‌خواهی آمریکا و اتحادیه اروپاست.

خبرگزاری آنا: احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: یکی ا ز مسائل بسیار مهمی که در مجلس شکل گرفت، بحث تولید قدرت برای عبور از مشکلات اقتصادی که امروز کشور در آن قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: یکی از مسائل مهم این است که به میزانی که یک کشور تولید قدرت می‌کند، دشمن را در برابر خواسته‌هایش عقب می‌نشاند. در چند سال گذشته متأسفانه مؤلفه‌های قدرت را در یک موازنه ناسالم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن قدم به قدم از دست دادیم و این باعث شد که دشمن یک محاسبه و برداشت غلطی از قدرت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محاسبه غلط دشمن سبب شد اولا زیاده‌خواهی‌های او در یک موازنه سیاسی روز به روز افزایش پیدا کند و دوم این که باعث شد پیام‌های منفی‌‌ای که از درون جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد، او را به سمت ترور شخصیت‌های برجسته نظام که یکی از عوامل تولید قدرت بودند، سوق دهد که اوج این مسأله را می‌توان در ترور سردار سلیمانی و ترور شهید فخری‌زاده مشاهده کرد.

راستینه خاطرنشان کرد: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی مهمترین مأموریت خود را بر صیانت از حقوق مردم بر اساس تولید قدرت و تلاش برای تغییر موازنه قدرت در تقابل سیاسی با دشمن قرار داد. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مجلس شورای اسلامی در این راستا انجام داد، این بود که تلاش کرد تا ساختارهای اقتصادی را به سمت اصلاح حرکت دهد. اصلاح ساختار بودجه اولین گامی بود که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی برداشت.

وی افزود: مجلس در گام دوم تلاش کرد تا با اقدام راهبردی بی‌اثر کردن تحریم‌ها و عبور از تحریم‌ها تولید قدرت را با تمرکز بر دانش افزایی و ارتقاء توان هسته‌ای کشور بردارد. این اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی که در قالب (تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها) نمود پیدا کرد، درواقع پر کردن خشاب دولت برای دفاع از حقوق ملت بود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید متوجه باشد که امروز همه توان مجلس به دنبال این است که دولت را در موازنه سیاسی بین المللی رشد دهد و ارتقاء بخشد، اما متأسفانه برخی از سیاسیون همواره تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که ظرفیت‌های ایجادشده را در تقابل با خودشان ببینند.

راستینه اضافه کرد: این گروه تصورشان این است که جناح‌ و جریان سیاسی آنها زمانی زنده است که جناح مقابل ضعیف شود، یا متأسفانه تلاش یک قوه را برای ارتقاء بخشی قدرت کشور در راستای ضعیف نشان دادن خودشان تلقی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، در حالی که مجلس شورای اسلامی همه ظرفیت خود را برای کمک به دولت و عبور دولت از این جالش‌ها به میدان آورده، این اقدام راهبردی یک فرصت طلایی برای دولت در یک موازنه سیاسی در عرصه بین المللی برای احقاق حقوق ملت ایران است و دولت باید این فرصت را به تمام معنا قدر بداند.

وی در پایان گفت: ما معتقدیم که امروز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها یک فرصت طلایی برای پایان باج‌خواهی و زیاده‌خواهی آمریکا و اتحادیه اروپاست، مادامی که ما به تولید قدرت بپردازیم و بر این موازنه قدرت بایستیم، عقب‌نشینی دشمن در مواضع‌اش را به وضوح خواهیم دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج