جاباما
۱۰۶۵۹۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خطرناک‌ترین و امن‌ترین کشور‌های جهان کدام‌اند؟

یک شرکت فعال در زمینه امدادرسانی بین‌المللی پنج خطرناک کشور جهان را برشمرد و توصیه کرد در سال ۲۰۲۱ به این کشورها سفر نکنیم.

اعتمادآنلاین: یک شرکت فعال در زمینه امدادرسانی بین‌المللی پنج خطرناک کشور جهان را برشمرد و توصیه کرد در سال ۲۰۲۱ به این کشورها سفر نکنیم.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، به اعتقاد کارشناسان این شرکت، لیبی، سوریه، افغانستان، عراق و جمهوری آفریقای مرکزی در صدر فهرست خطرناک‌ترین کشورها در کره خاکی هستند که نباید به آنجا سفر کرد.

این شرکت که حیطه فعالیت‌هایش ارائه خدمات درمانی و امنیتی بوده و مقرش در سنگاپور است همچنین کشورهای گرینلند، سوئیس، اسلوونی، نروژ، فنلاند و دانمارک را در زمره امن‌ترین کشورهای جهان به شمار آورد.

در این رده بندی نیوزیلند امن ترین کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا اعلام شده و کشورهای تانزانیا و نیکاراگوئه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در همین راستا کارشناسان این شرکت نسبت به سفر به کشور گرجستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا هشدار داده و اردن و چند کشور دیگر اروپایی هم به عنوان کشورهای در معرض خطر شیوع گسترده ویروس کرونا اعلام شده‌اند.

در این گزارش به مسافران توصیه شده از سفر به کشورهای ونزوئلا، کره‌شمالی، لیبی، جنوب سودان و یونان هم به دلیل نبود امکانات بهداشتی و درمانی کافی امتناع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج