جاباما
۱۰۶۶۰۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهاب زاهدی در آستانه پیوستن به دیناموکیف

احتمال جدایی شهاب زاهدی در نیم فصل از المپیک دونتسک در نقل و انتقالات زمستانی قوت گرفت.

خبرورزشی: بعد از ناکامی پرسپولیس در جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق خودشان که در لیگ امسال اوکراین و با لباس المپیک دونتسک با ۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، حرف از جا به جایی او در نیم فصل زیاد شنیده می‌شود.

این انتقال جدی گویا به دیناموکیف تیم صدرنشین فعلی لیگ اوکراین است که با ۲۶ امتیاز بدون احتساب بازی های امروز در رتبه نخست قرار دارد. انتقالی که حتی مورد علاقه هواداران دینامو هم هست چرا که چندی پیش در یک صفحه هواداری این بازیکن را برای انتقال در نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه قدیمی به باشگاه پیشنهاد داده شده شد.

با این حال خبرهایی که در رسانه‌های اوکراین منتشر شده اند حکایت از جدی شدن این انتقال دارد و به نظر می‌رسد که بعد از برگزاری دو بازی پایانی المپیک دونتسک در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ اوکراین، مذاکرات برای جذب زاهدی جدی‌تر شود. انتقالی که می‌تواند یک انتقال جدی و پرسر و صدا در سطح لژیونرهای فوتبال ایران باشد.

شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می‌شد یحیی گل محمدی نیز علاقمند بود او را برای خط حمله پرسپولیس به خدمت بگیرد اما مبلغ بالای درخواستی المپیک برای جدایی‌اش مانع از انتقال او به پرسپولیس شد.

بازیکنی که در پرسپولیس نامش مطرح شد و به نظر می‌رسید خودش نیز علاقمند بود که بار دیگر و البته در شرایطی کاملا متفاوت پیراهن سرخ را به تن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج