۱۰۶۶۰۳۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

بازداشت جوانِ حیوان آزار در بوشهر

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: پس از اعلام گزارش محیط زیست بر علیه شخصی که اقدام به حیوان آزاری کرده بود و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،متهم در روز جاری پس از ارجاع موضوع به بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی بازداشت و برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفت.

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: پس از اعلام گزارش محیط زیست بر علیه شخصی که اقدام به حیوان آزاری کرده بود و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی،متهم در روز جاری پس از ارجاع موضوع به بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی بازداشت و برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفت.

علی حسن پور روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: طی ساعات گذشته، فیلمی از یک حیوان‌ آزاری بسیار دلخراش در فضای مجازی دست‌ به‌ دست و افکار عمومی را به شدت مشوش کرده به گونه‌ای که کاربران مصرانه خواستار محاکمه عامل این حیوان‌آزاری هستند.

در این فیلم که در حوالی روستای چاهکوتاه در نزدیکی بوشهر ضبط شده است، فرد متخلف یک سگ ماده را تا گردن زیر خاک دفن کرده و مکررا با موتور از روی سر حیوان نگون‌بخت که از خاک بیرون مانده رد می‌شود.

زوزه‌های دلخراش این سگ هنگامی که چرخ موتور بارها روی سرش فشار داده می‌شود دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

این حیوان‌آزاری بیمارگونه، اما به همین جا ختم نمی‌شود بلکه فرد متخلف که جوانی ۱۷ ساله از اهالی منطقه است علاوه بر آزار این ماده سگ، پنج توله این حیوان را زیر خاک زنده‌به‌گور می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه این بچه انسان نیست یا لااقل از انسانیت ورحم مروت چیزی یادش ندادن شکی توش نیست ولی اینکه قانون هم باز دارنده برای اینگونه افراد وحشی بقدر کافی نیست هم جای تامل دارد باید مجازات بقدر کافی بازدارنده باشد

    • هموطن

      باید قانون با اشد مجازات اجرا شود، به این زبون بسته رحم نکرده مطمعن باشیم به انسان رحم نمیکنه، کلا این جوان مشکل روحی روانی داره باید درمان بشه، لعنت بهش

    • Mohamad

      باید مجازات بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج