۱۰۶۶۱۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازی سرنوشت‌ساز فرمانده؛ روز‌های سخت وریا

پس از یزدانی، اسماعیلی، ریگی و دیاباته، وریا غفوری هم مصدوم شد و بازی فردا با نفت را از دست داد.

روزنامه همشهری: پس از یزدانی، اسماعیلی، ریگی و دیاباته، وریا غفوری هم مصدوم شد و بازی فردا با نفت را از دست داد.

استقلالی‌ها فردا در حالی با نفت‌آبادان بازی دارند که مصدومیت دست از سر این تیم برنمی‌دارد. پس از سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی، حالا نوبت به وریا غفوری رسیده که به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب استقلال کنار گذاشته شود. این بازیکن در جریان تمرین عصر جمعه استقلال به‌دلیل عود‌کردن یک‌ درد قدیمی دست از تمرین کشید و بلافاصله خودش را به کادر پزشکی معرفی کرد. ابتدا به‌نظر نمی‌رسید این مصدومیت چندان جدی باشد، اما حالا پس از گذشت یک‌روز شرایط فرق کرده است.

دکتر سیاهپوش که امسال جانشین دکتر نوروزی شده و از این بابت حسابی تحت فشار است، در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه اعلام کرده وریا مصدوم نیست اما به‌دلیل وجود یک‌ کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه شده و با اقدامات درمانی مناسب به‌زودی به میادین برمی‌گردد.

پزشک استقلال هیچ اشاره‌ای به زمان دوری وریا از میادین نکرده و حتی در گفت‌و‌گوی رادیویی مدعی شده کاپیتان آبی‌ها ۴ یا ۵ روز دیگر به تمرین برمی‌گردد. اما خود وریا در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی در این خصوص بیشتر توضیح داده است: «بازی نفت را که از دست داده‌ام و باید منتظر بمانم تا ببینم هفته آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. پس از عود‌کردن مصدومیت آمپول زده‌ام و منتظرم نتیجه‌اش را ببینم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا خیلی زود به میادین برگردم و هفته بعد برای استقلال بازی کنم، اما اگر درد ادامه داشته باشد، باید پایم را عمل کنم، چون این عمل باعث می‌شود من ۶ تا ۸ هفته از میادین دور شوم، دوست دارم در مقطعی به اتاق عمل بروم که استقلال بازی نداشته باشد.

من تمام تلاشم روی همین موضوع است ولی نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم. من تقریبا ۴ یا ۵‌سالی می‌شود این مشکل را دارم و این درد همراهم بوده است. حالا باید منتظر بمانم و ببینم این هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

فکری تحت فشار

محمود فکری که امیدوار بود برای بازی فردا حداقل فرشید اسماعیلی را در اختیار داشته باشد، حالا نه‌تنها او را از دست داده، بلکه باید فکری هم به حال جانشین وریا بکند. این در حالی است که در روزهای اخیر زمزمه‌هایی درخصوص احتمال اضافه‌شدن یک‌مربی به کادرفنی آبی‌پوشان به گوش می‌رسد. به جز صمد مرفاوی که با عنوان مدیر فنی کنار محمود فکری روی نیمکت استقلال می‌نشیند، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و امیدعلی دفتری دستیاران محمود فکری هستند که به‌نظر می‌رسد نتوانسته‌اند در این ۴هفته کمک ویژه‌ای به نفر اول نیمکت داشته باشند و از همین‌رو مسئولان باشگاه به او توصیه کرده‌‌اند تا سراغ نفر جدیدی برود.

فکری تا به امروز واکنشی به این توصیه نداشته اما شایعه شده درصورت ناکامی استقلال مقابل نفت‌آبادان، این توصیه به دستور تبدیل خواهد شد. گفته می‌شود سیروس دین‌محمدی یکی از گزینه‌های اصلی اضافه‌شدن به کادر فنی استقلال است؛ گزینه‌ای که در پیش‌فصل با آبی‌ها به توافق مالی نرسید و از فکری جدا شد. البته شایعه‌شده مجید نامجو‌مطلق، بیژن طاهری، مجید صالح و حتی پیروز قربانی هم که این روزها در سایپا با ابراهیم صادقی کار می‌کند، گزینه‌های دیگر استقلالی‌ها برای تغییرات روی نیمکت هستند. البته تمام این حرف‌و‌حدیث‌ها در حد شایعه بوده و از سوی باشگاه استقلال و خود فکری تأیید یا تکذیب نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج