۱۰۶۶۳۳۷
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

در این مطلب تصاویری از برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰ را تماشا کنید. فروشگا‌هایی که با فروش بی‌نظیر خود در سال پاندمی کرونا رکورد زدند.

برترین‌ها: در این مطلب تصاویری از برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰ را که دویچه وله منتشر کرده است را تماشا کنید. فروشگاهایی که با فروش بی‌نظیر خود در سال پاندمی کرونا رکورد زدند.

گروه شوارتس: ۱۳۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

دیتر شوارتس در سال ۱۹۷۳ اولین فروشگاه لیدل را در جنوب آلمان تاسیس کرد و اکنون با ۴۵۸ هزار کارمند تنها در اروپا دارای ۱۲ هزار و ۴۹۲ شعبه است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای لیدل در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون یورو فروش داشته‌اند که حالا با فروش بیش از ۱۳۹ میلیارد یورو در رتبه نخست فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

آمازون Fresh: با ۱۰۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

شرکت آمازون با فروش اینترنتی مواد غذایی قواعد بازی را بهم ریخت. این شرکت در حالی که در سال ۲۰۱۸ تنها ۳۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون یورو مواد غذایی فروخته بود، فروش آن با پاندمی کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن و ترس بسیاری از حضور در فروشگاه‌ها، نزدیک به ۱۰۳ میلیارد یورو رسید. آمازون در حالی در رتبه دوم جای گرفته که سه سال پیش دهم بود.

گروه REWE: با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

پیشینه این شرکت که مرکز آن در شهر کلن آلمان است به سال ۱۹۲۷ برمی‌گردد. شرکتی که اکنون بیش از ۳۶۳ هزار کارمند دارد. فروشگاه REWE دارای ۳ هزار و ۳۰۰ شعبه است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای پنی نیز وابسته به این گروه است که تنها در آلمان ۲ هزار و ۱۵۰ شعبه دارد. فروش این گروه در دو سال پیش ۵۷ میلیارد و ۲۸۱ میلیون یورو بود.

تسکو: ۸۱ میلیارد و ۱۰ میلیون یورو

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه بریتانیایی تسکو با ۴۴۰ هزار کارمند و ۶ هزار و ۸۰۰ شعبه در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده است. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون یورو بوده است که در سال ۲۰۲۰ از ۸۱ میلیارد یورو فراتر رفت.

آلدی: ۷۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلمانی آلدی شمال با ۶۰ هزار کارمند و شعباتی در ۹ کشور اروپایی و آلدی جنوب نزدیک به ۱۵۷ هزار کارمند و شعباتی در ۱۱ کشور دنیا توسط برادران آلبرشت تاسیس شد. فروش این فروشگاه زنجیره‌ای دو سال پیش ۶۳ میلیارد و ۶۳۷ میلیون یورو بود.

کارفور: ۶۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه‌های فرانسوی کارفور در سال ۱۹۵۸ تاسیس شدند و اکنون با ۳۲۱ هزار و ۳۸۰ کارمند، ۱۲ هزار و ۱۰۰ شعبه در ۳۰ کشور دنیا دارد. فروش کارفور در سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۴ میلیارد یورو بود.

گروه اِدِکا: ۶۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

شرکتی که در سال ۱۹۰۷ میلادی در لایپزیک تاسیس شد و مرکز آن اکنون در هامبورگ است دارای ۳۸۱ هزار کارمند است. فروشگاه زنجیره‌ای نتو نیز با ۴ هزار و ۲۰۰ شعبه وابسته به گروه ادکا است. فروش گروه ادکا در سال ۲۰۱۸ معادل ۵۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون یورو بوده است.

لوکلر: ۴۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

شرکت فرانسوی لوکلر در سال ۱۹۴۹ توسط ادوارد لوکلر تاسیس شد و دارای ۵۶۰ شعبه در فرانسه است و دارای شعبات دیگری نیز در ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا و اسلوانی است. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

اوشان: ۳۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

شرکت فرانسوی اوشان در سال ۱۹۶۱ توسط ژرار مولیز تاسیس شد و با ۳۰۲ هزار و ۵۰۰ کارمند دارای ۴ هزار و ۸۴ شعبه در ۱۵ کشور جهان است (عکس از شعبه مسکو). فروش این شرکت در سال ۲۰۲۰ به نسبت سال ۲۰۱۸ از ۴۲ میلیارد یورو به ۳۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون یورو کاهش یافت.

سینزباریز: ۳۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

شرکتی که در سال ۱۸۶۹ توسط جان جیمز سینزبارز راه‌اندازی شد با یک هزار و ۱۶ شعبه و ۱۷۸ هزار کارمند در حال حاضر در زمینه مدیریت بر هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، سوپرسنتر‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی فعالیت می‌کند. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون یورو بود.

اینترمارشه: ۳۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروش فروشگاه فرانسوی اینترمارشه طی دو سال بیش از ۵ میلیارد یورو افزایش یافته است. فروشگاهی که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد و در سال ۱۹۷۳ به اینترمارشه تغییر نام پیدا کرد در مصر، لبنان، پرتغال، لهستان و صربستان نیز شعبه دارد.

آهولد - دل‌هایتز: ۳۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آهولد هلندی و دل‌هایتز بلژیکی در سال ۲۰۱۶ ائتلاف کردند. این فروشگاه زنجیره‌ای ۳۸۰ هزار کارمند و ۳ هزار و ۲۰۶ شعبه دارد. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۸ اندکی بیش از ۲۸ میلیارد یورو بود.

ایکس ۵ گروه رتیل: ۲۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه زنجیره‌ای ایکس ۵ در روسیه بیش از ۳۰۷ هزار کارمند دارد و در سال ۲۰۰۶ از ائتلاف دو فروشگاه زنجیره‌ای تشکیل شد. این فروشگاه دو سال پیش ۲۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون یورو فروش داشت که بیش از ۵ میلیارد یورو افزایش نشان می‌دهد.

مترو: ۲۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروش شرکت آلمانی مترو به نسبت سال ۲۰۱۸ که ۳۵ میلیارد و ۴۴۷ میلیون یورو بود، کاهش نشان می‌دهد. شرکتی که توسط اتو بایس‌هایم در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و مرکز آن در دوسلدورف قرار دارد اکنون دارای ۱۰۰ هزار کارمند و ۶۷۸ فروشگاه در سراسر جهان است.

آسدا: ۲۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون یورو فروش

برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا در ۲۰۲۰

فروشگاه زنجیره‌ای بریتانیایی آسدا دومین فروشگاه قدرتمند بریتانیا است که در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت آمریکایی وال مارت خریداری شد. آسدا در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد و اکنون دارای ۱۴۰ هزار کارمند است. وال مارت در ماه اکتبر اعلام کرد که آسدا به محسن و زبیر عیسی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون پوند فرخته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیااکوو

      فقطREWW

    • سحر

      من خودم کارمند فروشگاه Lidl در فنلاند شهر اسپو هستم یکی از بهترین و پردرآمدترین فروشگاهاست و من خودم شخصا انتخاب کردم اونجا کار کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج