۱۰۶۶۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت تارتار از محمود فکری

سرمربی پیکان با دفاع از عملکرد محمود فکری روی نیمکت استقلال می‌گوید او کسی است که جوانی خود را در این تیم گذاشته و با حمایت هواداران در استقلال موفق می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پیکان با دفاع از عملکرد محمود فکری روی نیمکت استقلال می‌گوید او کسی است که جوانی خود را در این تیم گذاشته و با حمایت هواداران در استقلال موفق می‌شود.

مهدی تارتار، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سنگینی پیش‌رو داریم. بازی مقابل صدرنشین لیگ و پرافتخارترین مربی ایران کار راحتی نیست. به هر حال ما هم هفته گذشته بازی خیلی خوب و منطقی جلوی استقلال، مدعی قهرمانی لیگ انجام دادیم و اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم.

او درباره وضعیت آماده‌سازی تیمش خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌توانستیم تاکتیک‌های موردنظر را در تمرینات انجام داددیم. هر چند شرایطی آب وهوایی مانع از این موضوع شد. سعی می‌کنیم با ارائه بازی هدفمند به نتیجه دلخواه‌مان یعنی کسب سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی پیکان درباره این که آیا تیمش مقابل گل‌گهر بازی بسته‌ای را انجام خواهد داد تا به حداقل امتیاز دست یابد؟ اظهار کرد: به هر حال با توجه به حضور در خارج از خانه، هدف‌مان این است که دست پر به خانه برگردیم. ضمن احترام به تیم خوب گل گهر، می‌توانیم برنده هم باشیم. اینجور بازی‌ها به مراتب راحت‌تر است تا بازی‌هایی که مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند.

تارتار درباره متوقف کردن سومین مدعی قهرمانی گفت: هدف‌مان همین است. حتی می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم اما کار سختی داریم.

او درباره افزایش فشار به محمود فکری از سوی هواداران و منتقدان به علت توقف تیمش مقابل پیکان گفت: محمود فکری تا الان هم امتیازات خوبی کسب کرده است. او نسبت به سال‌های گذشته، از همه مربیان استقلال بیش‌تر امتیاز کسب کرده است. فکر می‌کنم هواداران باید صبور باشند و فرصت دهند. او جوانی خود را برای استقلال گذاشت و اگر فرصت کافی داشته باشد، نتیجه لازم را کسب می کنند.

سرمربی پیکان درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: مصدومان زیادی داریم. شش، هفت بازیکن ما غایب هستند. علیرضا رضایی، معین عباسیان و شاهین طاهرخانی مصدوم هستند. شریفی، حیدری و نوری سرما خورده‌اند و شیخ ویسی هم به علت ابتلا به کرونا فعلا کنار ما نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج