۱۰۶۶۴۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسافران پرواز اصفهان -عسلویه به هتل رفتند

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی وارش گفت: مسافران پرواز ۵۸۶۵ این شرکت که از اصفهان عازم عسلویه بود و به دلیل اشکال در سیستم تنظیم فشار هوای داخل کابین خلبان در فرودگاه شیراز فرود آمد به هتلی در شیراز منتقل شدند.

ایرنا: مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی وارش گفت: مسافران پرواز ۵۸۶۵ این شرکت که از اصفهان عازم عسلویه بود و به دلیل اشکال در سیستم تنظیم فشار هوای داخل کابین خلبان در فرودگاه شیراز فرود آمد به هتلی در شیراز منتقل شدند.

ابراهیم تبار، شامگاه یکشنبه افزود: به دنبال بروز این اشکال، خلبان پرواز به منظور تامین ایمنی مسافران اقدام به در دسترس قراردادن ماسک‌های اکسیژن و تغییر مسیر به سمت فرودگاه شیراز کرد تا امکانات تعمیر و نگهداری بیشتری در اختیار باشد.

وی ادامه داد: پس از فرود ایمن هواپیما و پیاده شدن مسافران، پذیرایی و تکریم لازم از آنها انجام شد و متعاقب آن شرکت هواپیمایی وارش برای انتقال مسافران از شیراز به عسلویه اقدام به اعزام هواپیمای جایگزین از تهران کرد.
او اظهار داشت: اما شرایط نامساعد جوی فرودگاه شیراز اجازه فرود به هواپیمای جایگزین را نداد و هواپیمای جایگزین از فراز شیراز مجدداً به تهران بازگشت.

وی افزود: به منظور رفاه حال مسافران پرواز مذکور، تمام مسافران جهت اقامت به هتلی در شیراز منتقل شدند تا با مساعد شدن شرایط جوی فرودگاه شیراز با پرواز جایگزین به عسلویه منتقل شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی وارش گفت: هواپیمایی که سیستم تنظیم فشار هوای داخل کابین خلبان آن نیز دچار اشکال شده بود با کوشش متخصصان این شرکت و انجام بازرسی‌ها و تمام تشریفات لازم در خط پرواز قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج