جاباما
۱۰۶۶۵۴۳
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

زن جوان: شوهرم مرا وادار به سرقت می‌کرد!

پلیس مشهد طی چند روز گذشته در حالی دو باند گوشی قاپی و دستبرد به اموال داخل خودروها را در مناطق آبکوه و قاسم آباد متلاشی کرد که یکی از متهمان مدعی است به اجبار شوهرش، دست به سرقت می زند!

خراسان: پلیس مشهد طی چند روز گذشته در حالی دو باند گوشی قاپی و دستبرد به اموال داخل خودروها را در مناطق آبکوه و قاسم آباد متلاشی کرد که یکی از متهمان مدعی است به اجبار شوهرش، دست به سرقت می زند!

ساعت ۳ بامداد دهم آذر، ماموران گشت نامحسوس کلانتری قاسم آباد مشهد وارد کوچه و خیابان های حوزه استحفاظی شدند و نقاط کوری را که احتمال ارتکاب جرم در آن ها وجود داشت زیرنظر گرفتند. نیروهای انتظامی کلانتری که از مدتی قبل به فرماندهی سرهنگ عسکری (رئیس کلانتری قاسم آباد) رصدهای اطلاعاتی سارقان سابقه دار و حرفه ای را در دستور کار قرار داده اند، دامنه فعالیت های مبارزه با سرقت را به مناطق مختلف گسترش دادند تا این که در یکی از خیابان های انتهای بولوار اندیشه به خودروی پرایدی مشکوک شدند که زن جوانی سرنشین آن بود.

استعلام از مرکز فرماندهی، مشخص کرد خودروی مذکور سرقتی است. وقتی ماموران زن ۲۷ ساله را مورد بازجویی قرار دادند، مدعی شد که شوهرش داخل مجتمع مسکونی به دیدار دوستش رفته است! اما این ادعا در آن ساعت بامداد برای پلیس باورکردنی نبود.

دقایقی بعد مرد ۳۵ ساله ای از درون مجتمع بیرون آمد و با دیدن پلیس پا به فرار گذاشت اما هنوز قدم از قدم برنداشته بود که حلقه های قانون بر دستانش گره خورد. در بازرسی از خودروی پراید مقادیر زیادی لوازم سرقتی مانند پتو، کیف قهوه ای حاوی مدارک، کارت بانکی، وجه نقد و ... کشف شد.

با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری، تحقیق از زوج سارق در حالی توسط افسران کارآزموده آغاز شد که مرد سابقه دار ادعا کرد خودرو را از یکی از دوستانش به امانت گرفته است تا با آن به اموال داخل خودروها دستبرد بزند!

در همین حال زن ۲۷ ساله نیز که سارق سابقه دار را شوهر خود معرفی می کرد، در اعترافاتش گفت: پنج سال قبل زمانی که از شوهرم طلاق گرفته بودم به عقد موقت «نوید» (متهم) درآمدم ولی او مردی رفیق باز و بیکار بود که مرا با دعوا و اصرار مجبور می کرد تا در سرقت ها با او همکاری کنم که پلیس به ما مشکوک نشود!

من هم به ناچار برای دستبرد به اموال داخل خودروها با او همکاری می کردم اما خودروی سرقتی متعلق به یکی از دوستانش در منطقه سیدی مشهد است. به گزارش خراسان، تحقیقات در این باره ادامه دارد.

اعتراف به 40 فقره گوشی قاپی

به گزارش خراسان، در همین حال فرمانده انتظامی مشهد از متلاشی شدن یک باند گوشی قاپی در منطقه آبکوه خبر داد که یکی از سارقان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ عباس صارمی با اشاره به گوشی قاپی های سریالی در مناطق کوی امیر (ع) ، بولوار شهید فرامرز عباسی، ساجدی، جانباز ، فخر و بهاران افزود: به دنبال وقوع این سرقت ها، کنترل و مراقبت های پوششی ماموران کلانتری آبکوه با اجرای یک طرح ویژه آغاز شد تا این که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت در بولوار شهید ساجدی، تحت تعقیب قرار گرفتند اما با فرار سه نفر از متهمان، یکی از اعضای این باند به چنگ قانون افتاد.

مقام ارشد پلیس مشهد تصریح کرد: این جوان ۱۸ ساله در بازجویی ها ضمن معرفی سه همدست فراری خود به پلیس، پرده از ۴۰ فقره گوشی قاپی برداشت و اعتراف کرد که گوشی های سرقتی را به یک مالخر می فروخته اند!
سرهنگ صارمی ساداتی با تاکید بر رعایت نکات آموزشی پلیسی توسط شهروندان برای جلوگیری از گوشی قاپی ها گفت: تحقیقات گسترده برای دستگیری متهمان فراری آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج