جاباما
۱۰۶۶۵۹۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دلیل ارائه تخفیف‌های ویژه توسط برخی فروشندگان

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران درباره برخی از تخفیف‌های فروشگاه و نحوه فروش محصولات به صورت فله و بسته بندی توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران درباره برخی از تخفیف‌های فروشگاه و نحوه فروش محصولات به صورت فله و بسته بندی توضیحاتی داد.

ناصر مدیحی با اشاره به تخفیف‌هایی که توسط برخی از فروشگاه‌ها ارائه می‌شود، اظهار کرد: درباره این محصولات هشدار‌های لازم را می‌دهیم، مردم هم باید نسبت به تخفیف‌ها هوشیار باشند.

وی گفت: زمانی که یک فروشگاه مجاز است که از حبوبات ۱۲ درصد سود دریافت کند چطور می‌شود آن فروشگاه بر محصولش ۵۰ درصد یا ۳۰ درصد تخفیف بدهد و در واقع این کار به دلیل قیمت بالاتری است که بر محصول درج شده و با این روش تخفیف می‌دهند، مشتریان آن‌ها این را باید بدانند که در واقع محصول را گران‌تر می‌خرند.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد مردم اگر بخواهند همین محصول را به صورت فله و از بیرون خریداری کنند، ۵۰ درصد ارزان‌تر است. محصولات بسته بندی باید خدمات فروش فروشگاه‌ها باشد و موظفند محصول را به صورت بسته بندی عرضه کنند.

مدیحی بیان کرد: بر روی بسته بندی تاریخ و نوع محصول نیز باید قید شود، چون حبوبات ایرانی بالاترین کیفیت را دارد و حبوبات خارجی کیفیت پایینی دارند که معمولا تراریخته هم هستند به همین دلیل باید قید شود که این محصول از چه کشوری آمده است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: همانطوری که سازمان حمایت از مصرف کننده اعلام کرده باید برای بسته بندی هر محصولی مبلغ ۱۵۰۰ تومان دریافت شود و بیش از آن تخلف محسوب می‌شود، ماموران تعزیرات نیز مقدار کالایی که درون محصول است با وزن درج شده روی آن مقایسه می‌کنند.

وی افزود: به نظام مالیاتی نیز اعلام کرده ایم تا شرکت‌ها بر مبنای قیمتی که روی محصول درج کرده اند مالیات پرداخت کنند. این کار باعث می‌شود تا تولید کنندگان این حق را به خود ندهند که قیمت را بالاتر بزنند که در فروشگاه‌ها با تخفیف به فروش برسانند. این تخفیف‌هایی که به این شکل ارائه می‌شوند غیر واقعی و دروغین هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگربرحسب قیمتی که روی بسته بندیهامالیات دریافت بشه دیگه کسی به خودش اجازه نمید
      قیمت پرت بزنه روی کالاها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج