جاباما
۱۰۶۶۶۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رمزگشایی از پیچیده‌ترین فیلم کریستوفر نولان

هفتادوهفتمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۱۷ آذر، با بررسی رمز و رازها و پیچیدگی‌های علمی فیلم «تِنِت» (Tenet)، آخرین ساخته‌ بحث‌برانگیز کریستوفر نولان از شبکه چهار پخش می‌شود.

خبر آنلاین: هفتادوهفتمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۱۷ آذر، با بررسی رمز و رازها و پیچیدگی‌های علمی فیلم «تِنِت» (Tenet)، آخرین ساخته‌ بحث‌برانگیز کریستوفر نولان از شبکه چهار پخش می‌شود.
رمزگشایی از پیچیده‌ترین فیلم کریستوفر نولان
در این قسمت «چرخ»، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه با احسان یوسفی و مینا قدسی، دو کارشناس نجوم درباره‌ی فیلم نولان گفت‌وگو می‌کند.
تازه‌ترین و یازدهمین فیلم بلند سینمایی کریستوفر نولان، «تِنِت» اولین فیلم مهم هالیوود بود که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در سینماها اکران شد. این فیلم نولان هزارتویی بافته‌شده از رشته‌هایی است که یادآور کارهای گذشته‌ این فیلمساز است؛ ترکیبی از صحنه‌های نبرد شدید دانکرک، سکانس‌های اکشن علمی-‌تخیلی Inception و زمان پراکنده‌ی Memento.
بازتولید متفاوت فیلم‌های جیمز باند با یک ایده‌ی زمینه‌ای دیوانه پیرامون فیزیک دانشگاهی، یازدهمین اثر نولان را به خطرناک‌ترین و ریسکی‌ترین کار او تا کنون تبدیل کرده است.
انتشار نسخه‌ی با کیفیت فیلم و مواجهه‌ی مخاطبان ایرانی با این فیلم باعث شکل‌گیری بحث‌های مختلف و زیادی درباره‌ی پیچیدگی‌های علمی «تِنِت» شده است. «چرخ» در این برنامه مفاهیم علمی مطرح‌شده در فیلم نولان را بررسی می‌کند.
«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج