۱۰۶۶۷۶۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دو وصیت تعزیه‌خوان پیشکسوت چه بود؟

احمد عزیزی از تعزیه‌خوانان با سابقه اعلام کرد که زنده‌یاد حاج رضا لنکرانی ۲ وصیت کرده که یکی از آن‌ها اجرای موسیقی تعزیه و دیگری برگزاری مجلس تعزیه حضرت زینب (س) بر سر مزارش است.

خبرگزاری مهر: احمد عزیزی از تعزیه‌خوانان با سابقه اعلام کرد که زنده‌یاد حاج رضا لنکرانی ۲ وصیت کرده که یکی از آن‌ها اجرای موسیقی تعزیه و دیگری برگزاری مجلس تعزیه حضرت زینب (س) بر سر مزارش است.
دو وصیت تعزیه‌خوان پیشکسوت چه بود؟
احمد عزیزی از تعزیه خوانان با سابقه ایران با بیان اینکه پیکر زنده یاد حاج رضا لنکرانی تعزیه خوان پیشکسوت و مطرح ایران روز یکشنبه ۱۶ آذر طبق وصیتش در قطعه ۷۰ بهشت زهرا (س) و در کنار مادر و خواهر مرحومش به خاک سپرده شد، به ما گفت: استاد لنکرانی ۲ وصیت داشت که به من گفته بود بعد از مرگش این ۲ وصیت را بر سر مزارش اجرا کنم. یکی از این وصیت‌ها اجرای موسیقی تعزیه بود.
وی ادامه داد: قرار است روز پنجشنبه ۲۰ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ بر سر مزار استاد لنکرانی با حضور تعدادی از تعزیه خوان‌های سراسر کشور به اجرای موسیقی تعزیه بپردازیم.
عزیزی یادآور شد: استاد لنکرانی در تمام زندگی خود دلبسته حضرت زینب (س) و یکی دیگر از وصیت‌هایش این بود که بر سر مزارش تعزیه حضرت زینب (س) اجرا شود.
این تعزیه خوان با سابقه تأکید کرد: در حال حاضر به دلیل بارندگی امکان اجرای تعزیه حضرت زینب (س) بر سر مزار استاد لنکرانی وجود ندارد ولی به محض اینکه شرایط آب و هوایی مساعد شود این وصیت استاد نیز اجرا می‌شود.
زنده یاد رضا نصرالله لنکرانی صبح روز ۱۶ آذر و در ۹۰ سالگی چشم از جهان فروبست. وی یکی از مطرح‌ترین تعزیه خوانان ایران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج