جاباما
۱۰۶۶۸۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داور نباشد یقه چه کسی را می‌گیرید؟

در هر شکستی در فوتبال ایران غیر از عوامل‌فنی، بازیکنان و ... داوران نقش اساسی را بازی می‌کنند! این را مربیان تیم‌های لیگ برتری می‌گویند.

خبرآنلاین: محمود فکری بلافاصله پس از بازی با صنعت نفت مصاحبه کرد و گفت: «من قبل از بازی درباره داوری ها حرف زدم و خواهش کردم سوت های داوری با دقت زده شوند.شمشیر را برای ما از رو بسته اند و دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد.»

نه فقط محمود فکری که یحیی گل محمدی هم سربزنگاه نشان داده که اگر تیمش ببازد و اگر هیچ حرفی از لحاظ فنی برای گفتن نداشته باشد یقه داور را می چسبد.

خیلی از مربیان دیگر هم همین طور هستند.فقط کافی است پس از پایان هر بازی حرف های آنها را بشنوید،به ندرت پیدا می کنید مربی‌ای را که پای داوران را به میان نکشد.تا به حال چند بار پیش آمده شکست یا تساوی خانگی را خودتان برگردن بگیرید؟بگویید اشتباه خودم بود،ترکیب درستی نچیدم،تعویض های خوبی نکردم و اصلا بازیکنانم آن طور که باید بازی نکردند؟چند بار پیش آمده؟

داور و اعتراض به داوری ابزاری شده برای پوشاندن نقاط ضعف.برای اینکه بهانه ای داشته باشند مقابل میلیون ها هوادار تا فعلا صدای شان در نیاید که چرا تیم نتیجه درست و حسابی نمی گیرد.این یک پیشنهاد است،اصلا بیاید یک روز بازی ها را بدون داور برگزار کنید!مثل همان قدیم ها که در محله ها دو تا آجر می کاشتیم،خودمان خطاها را می شمردیم و با همان سادگی می گفتیم"هند پنالت".اخراج و کارت زردی هم در کار نبود اما همدیگر را قبول داشتیم.اگر می باختیم دیگر باخته بودیم و خودمان مقصر بودیم.

این یک پیشنهاد است؛ حداقل آن موقع شاید ناکامی ها را برگردن بگیرد و از عملکرد ضعیف خط دفاعی تان،از عدم بازیسازی هافبک های تان و از گل نزدن مهاجمان خودی انتقاد کنید تا انتقاد از نفراتی که حتی اگر بدون اشتباه هم باشند،همیشه سینه دیوار قرار می گیرند و همیشه عاملی هستند برای جبران ناکامی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج