۱۰۶۶۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سکوت طولانی سرمربی تیم ملی آلمان شکست

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد به استعفا دادن فکر نکرده است.

ورزش سه: عملکرد ضعیف در سالهای اخیر و در نهایت شکست برابر تیم ملی اسپانیا با شش گل باعث شد انتقادات از یوواخیم لوو افزایش یافته و حتی اخباری در مورد برکناری او شنیده شود. اما در نهایت فدراسیون فوتبال آلمان هفته گذشته اعلام کرد تا پایان رقابت های یورو به یوواخیم لوو اعتماد می کند و او امروز بعد از مدت ها سکوت خود را شکست.

یوواخیم لوو گفت: "خیر، شکست مقابل اسپانیا من را بسیار عصبانی کرد و هنوز عصبانی هستم، اما هرگز به استعفا فکر نکرده ام. همه ما ناامید بودیم و بعد از دریافت گل چهارم می دانستم که هیچ شانسی نداریم. سعی کردم در نیمه اول همه چیز را اصلاح کنم. من گفتم که باید ریسک کرده و یارگیری فشرده کنیم، اما ما آن روز خیلی خیلی بد بودیم.

ما باید جزئیات را با آرامش با بازیکنان در میان بگذاریم، اما در حال حاضر نمی توانیم چنین کاری کنیم. اما ما روی این هدف کار خواهیم کرد و درس های درستی از این شکست خواهیم گرفت. تیم شایسته اعتماد ما است، اما بدون جلسات تمرینی کار بسیار دشوار خواهد بود.

ما فقط می توانیم نظر هواداران را با نمایش های خوب به سمت خود جلب کنیم. در برابر اسپانیا موفق نبودیم و این کاملا روشن است. اما می توانم بگویم که این تیم حتی بعد از رقابت های یورو آینده خوبی پیش رو دارد. ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است پیش رفته، به فینال برسیم و در نهایت قهرمان مسابقات شویم. من می توانم با انتظارات بالا زندگی کنم.

هر کسی که مرا بشناسد می داند که من همیشه در معرض انتقاد سازنده بوده و با آن روبرو خواهم شد. به همین دلیل وقتی گفته شد "من ناپدید شده ام" کمی تعجب کردم.

احتمال بازگشت توماس مولر، مت هوملس و بواتنگ؟ ما تحولی به وجود آوردیم تا به بازیکنان جوان فرصت و جای پیشرفت بدهیم. البته موفقیت در تورنمنت ها بالاتر از هر چیز دیگری است. اگر قبل از مسابقات با خود فکر کنم که تیم به این بازیکن یا دیگری برای موفقیت نیاز دارد حتما این کار را می کنم.

ما می خواستیم سبک خود را بعد از ۲۰۱۸ تغییر دهیم و این کار را خیلی خوب انجام دادیم. در سال ۲۰۲۰ به دلیل کرونا و تمرینات اندک، سرعت ما در این مسیر کمی کند شد. این تیم جوان در مسیر درسی قرار دارد. من عصبانیت و ناامیدی طرفداران را درک می کنم اما ما از این مسیر اطمینان داریم.

انتقادات از تونی کروس؟ تونی الگوی ثبات بوده و در طول این سالها بازیهای بسیار خوبی انجام داده است. نیازی نیست در مورد کیفیت تونی کروس صحبت کنیم و او برای ما بسیار مهم است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج