۱۰۶۶۸۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ربیعی: امیدوارم سایپا به آژاکس تبدیل شود

سرمربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد که سایپا مطابق نظرات ابراهیم صادقی به تیمی مانند آژاکس هلند تبدیل شود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد که سایپا مطابق نظرات ابراهیم صادقی به تیمی مانند آژاکس هلند تبدیل شود.

محمد ربیعی بعد از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: باید به تیمم خسته نباشید بگویم. در این زمین لغزنده و پر گل‌ و لای، خیلی جانانه و فداکارانه بازی کردیم. بازیکنانم جنگیدند، دویدند و متمرکز بودند. ۳۰ دقیقه پایانی بازی هم از هر نظر متعلق به ما بود و باز هم مانند هفته گذشته در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

او تاکید کرد که تیمش در هفته‌های آینده نتایج خوبی را کسب خواهد کرد: مطمئن هستم که این روزهای سخت با توجه به تحسین مس از سوی کارشناسان، نتایج خوبی را به دنبال دارد. از هواداران واقعی خودمان در شهر رفسنجان هم تشکر می‌کنم. مطمئنم اتفاقات بهتری برای ما رخ خواهد بود. امروز دو تعویض اجباری هم داشتیم و بازیکنان ما مصدوم شدند.

سرمربی مس با اشاره به زمان استراحت تیمش نسبت به رقبا گفت: ما به علت تعویق افتادن بازی سایر تیم‌ها زمان کمتری برای استراحت داریم. هفته آینده هم مجبوریم در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان برویم که زمان کمتری برای استراحت داریم. از طرفی ما خودمان هم یک مشکل داریم که مربوط به زمین چمن مصنوعی تیم است و هر هفته از چمن مصنوعی به طبیعی می‌رویم. این موضوع باعث مصدومیت بازیکنان هم می‌شود. کما اینکه امروز دو بازیکن تیم‌مان مصدوم شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: می‌توانستیم امروز برنده بازی شویم اما این روند در آینده به موفقیت منجر می‌شود. ارزشمند بودن تساوی‌های اخیر ما به توجه به نتایج سایر تیم‌ها مانند سایپا و آلومینیوم اراک ارزشمند است. مطمئنم به زودی به گل هم می‌رسیم و روزهای خوبمان به اندازه کیفیت خوبمان از راه می‌رسد.

او درباره دریافت کارت زرد و اعتراض به داور مسابقه گفت: این را به دلیل تجربه سال‌ها مربیگری می‌دانیم که داوری در این زمین‌ها لغزنده سخت است. من هم اعتراضی به عملکرد داشتم اما نمی‌توانم کتمان کنم که داور بازی جوان و در عین حال روی صحنه‌ها مسلط بود. امیدوارم راه برای ایشان بیش از این باز باشد. رفتار داور با کادر فنی و بازیکنان محترمانه بود و روی صحنه‌ها هم اشراف داشت. احساس می‌کنم که بازیکن سایپا روی بازیکن ما پنالتی کرد.

ربیعی با آرزوی موفقیت برای سایپا گفت: باز هم به ابراهیم صادقی و تیم خوب سایپا تبریک می‌گویم و امیدوارم سایپا به تیمی مانند آژاکس که مدنظر ابراهیم صادقی است، تبدیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج