۱۰۶۶۹۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدیر آب و فاضلاب بندر امام بازداشت شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی(ره) روز دوشنبه با صدور قرار قانونی از سوی دادستان این شهر بازداشت و روانه زندان شد.

ایرنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی(ره) روز دوشنبه با صدور قرار قانونی از سوی دادستان این شهر بازداشت و روانه زندان شد.

فرماندار ماهشهر دوشنبه شب با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: وی پس از احضار به دادسرای شهر بندر امام خمینی(ره) و تفهیم اتهام بازداشت و به زندان معرفی شد.

محسن بیرانوند اتهام مدیرامورآب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی را ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده تاسیسات آب و فاضلاب بیان کرد.

مدیر اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی(سربندر) را تایید ولی دلیل بازداشت وی را مسایل مرتبط با بحران آبگرفتگی اخیر در این شهر عنوان کرد.

رسول صالحی با ابراز تاسف از بازداشت مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی(ره) گفت:باید تلاش کرد مشکلات را از جلوی پای مردم برداشت.

شهردار شهر بندر امام خمینی(ره) نیز روز شنبه ۱۵آذر از سوی غلامرضا شریعتی به دلیل آنچه اهمال و تاخیر در بکارگیری امکانات برای رفع آبگرفتگی این شهر عنوان شده از کار تعلیق شد.

وی ساعتی پیش از تعلیقش از سوی عالی ترین مقام اجرایی خوزستان در یک نشست خبری از عملکرد خود در بحران آبگرفتگی این شهر دفاع و گفته بود شهرداری با همه امکاناتی که در اختیار داشت وارد میدان عمل شد و چنانچه امکانات بیشتری از استان به منطقه گسیل می‌شد می‌توانست بهتراز این عمل کند.

در همین حال حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور که از سوی رییس دستگاه قضا ماموریت یافته تا با سفر به خوزستان علت و عوامل موثر در بروز آبگرفتگی را بررسی و گزارشی به وی ارایه کند روز دوشنبه در نشستی که با مدیران اجرایی استان داشت گفت: چنانچه ثابت شود مدیری در انجام وظایف قانونی خود در بحران آبگرفتگی اخیر مقصر بود یا ترک فعل کرده طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به خوزستان روز دوشنبه وارد اهواز شد و ساعاتی پس از ورود، از مناطقی که هفته گذشته با بحران آبگرفتگی رو به رو بودند دیدن و از مردم این مناطق دلجویی کرد.

وی قراراست روز سه‌شنبه ۱۸ آذر از بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر دیدن کند.

میزان بارندگی اوایل هفته گذشته در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان ۱۶۷میلیمتر گزارش شد که منجر به آبگرفتگی وسیع در این شهرستان شد.

۲۵ آذر ۱۳۹۸ نیز بر اثر بارندگی شدید بخش‌های وسیعی از کلانشهر اهواز ، کارون و آبادان دچار آبگرفتگی شد و خسارت زیادی به مردم و وسایل خانگی آنان وارد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج