۱۰۶۶۹۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دکتر ؛ اسیر سندرم آدام-هادکیم

یک نفر خبر ندارد مارادونا فوت کرده است!

کارلوس بیلاردو هنوز از درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره محبوب فوتبال مطلع نیست.

ورزش سه: کارلوس بیلاردو هنوز از درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره محبوب فوتبال مطلع نیست.

کارلوس سالوادور بیلاردو، سرمربی سابق آرژانتین هنوز نمی داند یازده روز پیش پسر خوانده او، کاپیتان آلبی سلسته در جام مکزیک ۸۶ و ایتالیا ۹۰ درگذشته است. از روز چهارشنبه ۲۵ می و درگذشت مارادونا، مربی سابق تیم ملی آرژانتین فقط نتفلیکس را تماشا می کند و خانواده اش اجازه دیدن تلویزیون به او نمی دهند.

برادر کارلوس یعنی خورخه مدعی شد در لحظه اعلام خبر آنها تلویزیون را خاموش کرده و به کارلوس گفتند کابل قطع شده است. او گفت: "این به مدت چهار، پنج یا بیست روز در رسانه ها وجود داشته و مسئله ای پیچیده است، زیرا کارلوس خیلی تلویزیون تماشا می کند. من با اسکار روجری صحبت کردم و قرار است او به ملاقات کارلوس آمده تا ببیند حالش چطور است. ما می خواهیم ببینیم که او چگونه واکنش نشان می دهد و چه اتفاقی می افتد. دیگو در زندگی بیلاردو فرد مهمی بود.

بیلاردو در ۸۲ سالگی و بعد از بهبودی از سندرم آدام-هادکیم، یک بیماری تخریب عصبی، در شرایط حساس قرار داشته و نباید در معرض اخبار تلخ قرار گیرد. وقتی او از مرگ اسکار مالبرنات و خوزه لوئیس براون، در ۹ آگوست و ۱۳ سپتامبر سال گذشته مطلع نشده، چرا باید به او بگوییم که مارادونا دیگر در میان ما نیست."

همجنین دختر بیلاردو یعنی دانیلا نمی خواهد پدرش چیزی بداند و او ترجیح می دهد همه چیز مثل قبل ادامه پیدا کند. او کارهای اجاره آپارتمان محل زندگی پدرش را مدیریت کرده و به طور دائم با دو پرستار شیفتی همراه است. او در محله فلورس نزدیک پدرش زندگی کرده و هر روز به او سر می زند.

بیلاردو اصولا در تراس هر روز صبح آفتاب می گیرد و اغلب مرغ کبابی می خورد و خانواده به شدت نگران سلامتی او هستند. به طور خلاصه مرگ دیه گو قلب همه هواداران فوتبال را به درد آورد و این خبر برای کسی که او را بیشتر از همه در زمین و خارج از زمین دوست داشت، یک شوک بزرگ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج