۱۰۶۷۰۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چرا تیم بکام بهترین مقصد برای فوتبالیست‌هاست؟

اینترمیامی یکی از جذاب‌ترین تیم‌ها برای فوتبالیست‌ها به شمار می‌رود. چرا؟ چون در میامی فوتبالیست می‌تواند یک توریست هم باشد!

خبرورزشی: اینترمیامی یکی از جذاب‌ترین تیم‌ها برای فوتبالیست‌ها به شمار می‌رود. چرا؟ چون در میامی فوتبالیست می‌تواند یک توریست هم باشد!

چیزی به پایان فصل ۲۰۲۰ لیگ MLS نمانده و برای تبدیل کردن تیم نوپای اینترمیامی برنامه‌ریزی شده است. دیوید بکام برای تیم آمریکایی‌اش در فصل نخست از بین ستاره‌ها گونسالو ایگواین و بلز متوئیدی را جذب کرد اما همواره نام ستاره‌های بزرگ کنار اینترمیامی می‌آید، همان‌طور که اخیراً گفته شده اولیویه ژیرو شاید برای فصل بعد راهی این تیم شود و برای سکونت در این شهر ساحلی آپارتمانی ۴ میلیون پوندی به او پیشنهاد شده. این در حالی است که لیونل مسی هم تمایل دارد سال‌های آخر فوتبالش را در آمریکا سپری کند و بعید نیست مقصدش تیم بکام باشد. میامی شهری ایده‌آل برای ستاره‌های فوتبال است. آنها از زندگی در این شهر چه انتظاری خواهند داشت؟ دلایل مهمی که بکام این شهر جادویی را برای تیمش انتخاب کرده چه بوده است؟ نشریه «سان» این دلایل را برشمرده است.

آب‌وهوا

اگرچه باید برخی اوقات مراقب توفان عجیب و غریب گرمسیری باشید اما در اکثر روزهای سال آب‌وهوای میامی عالی است. ژانویه حدوداً ۲۰ درجه سلسیوس و در زمستان بین ۲۳ تا ۲۷ درجه. فصل مرطوب از ماه می‌ آغاز می‌شود و تا اکتبر ادامه دارد که دما هم بین ۲۷ تا ۳۵ درجه است. با این حال به طرز دیوانه‌کننده‌ای مرطوب خواهد بود.

سواحل

در میامی می‌گویند «زندگی یک ساحل است»! ساحل میامی از «کی بیسکین» است تا «نورت‌بیچ»، محل‌هایی که ورزشکاران روزانه می‌توانند خودشان را برنزه کنند. از خیابان بیست‌ویکم تا خیابان چهل‌وپنجم هم تابلوی «پیاده‌روی ساحل میامی» و «ساوت‌پوینت پارک» را می‌بینیم. برخی از بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها هم در نزدیکی این مکان‌ها هستند. اگر کسی می‌خواهد فعالیت بیشتری داشت هباشد هم می‌تواند به «لوموس بیچ» برود، جایی که زمین‌های والیبال در دسترس است و کلبه‌های ساحل برای استراحت دارد. «هائولاور بیج» هم ماسه‌های سفید و دریای مواج دارد که برای موج‌سواری ایده‌آل است.

چرا تیم بکام بهترین مقصد برای فوتبالیست‌هاست؟

رستوران‌ها

غذاهای میامی بیشتر برای یک پادشاه مناسب است، چراکه تحت‌تأثیر اقیانوس غذاهای دریایی فراوانی ارائه می‌شود. غذاهای آمریکای‌لاتین هم در میامی کلیدی است. بنابراین اکثر رستوران‌ها دارای غذاهایی هستند که تحت‌تأثیر کوبا بیشتر گوشت دارند. منحصربه‌فردترین رستوران‌ها «ترازا» در هتل «شور کلاب» و «جویا» در هتل «زویا» هستند. جویا رستوران موردعلاقه موزیسین‌هایی مثل «جی‌زی» و «بونو» است.

ورزشگاه

نکته مهم برای تیم دیوید بکام در میامی، ورزشگاهی است که باعث می‌شود برای بسیاری از بازیکنان بزرگ جهان مناسب باشد. ورزشگاه ۱۸ هزار نفری اینترمیانی در محله «اوورتاون» در نزدیکی رودخانه میامی قرار گرفته. ابتدا مردم محلی با احداث ورزشگاه در این محل مخالف بودند، چراکه فکر نمی‌کردند جای ورزشگاه اینجا باشد. یک محل تمرینی در کلاس جهانی هم کنار ورزشگاه قرار دارد که از امکانات ویژه‌ای برخوردار است. این ورزشگاه حتی برای برگزاری کنسرت هم مناسب است.

چرا تیم بکام بهترین مقصد برای فوتبالیست‌هاست؟

فرهنگ سلبریتی‌ها

مشهورترین چهره‌های جهان میامی را به‌عنوان مقصد تعطیلات‌شان انتخاب می‌کنند و به طور منظم در طول تابستان با هواپیمای شخصی به این شهر می‌آیند. حتی برخی از سلبریتی‌ها میامی را خانه خودشان می‌دانند. لبرون جیمز، ریهانا، سیلوستر استالونه، الیزابت تیلور، انریکه ایگلسیاس، آنا کورنیکووا، لنی کراویتز،‌شان کومبز، مت دیمون و جنیفر لوپز چند سلبریتی‌ای هستند که خانه‌های مجللی در میامی دارند. بیشتر این افراد هم جزیره استار را برای خانه‌شان انتخاب می‌کنند. بنابراین انتظار داریم فوتبالیست‌ها هم در پی گرفتن خانه در آن منطقه باشند.

فرهنگ ورزش

هرکس به میامی می‌رود باید از فرهنگ ورزشی که در رگ‌های شهر جریان دارد، مطلع باشد. اگرچه تیم فوتبال آمریکایی «میامی دلفینز» از سال ۱۹۷۴ طعم قهرمانی در «سوپرباول» را نچشیده اما به لطف «دان مارینو» کوارتربک افسانه‌ای مردم غرق در این تیم هستند. تیم بسکتبال «میامی هیت» همزمانی خانه لبرون جیمز بود و سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در NBA دو قهرمانی متوالی کسب کرد.

بازار

برای خرید و ناهار خوردن، فوتبالیست‌هایی که به میامی می‌آیند جایی بهتر از بازار «بی‌ساید» پیدا نخواهند کرد. فروشگاه‌های طراحان و رستوران‌های مجلل اینجا واقع شده و شور و هیجانی عالی دارد که همه‌چیز در مورد میامی را خوب نشان می‌دهد. خیلی از فیلم‌هایی که در میامی ضبط شده‌اند، سکانسی در این مکان دارند.

چرا تیم بکام بهترین مقصد برای فوتبالیست‌هاست؟

رانندگی

بدون شک هر ستاره‌ای که دیوید بکام جذب می‌کند یک روز رانندگی با موتور در کنار اقیانوس را تجربه خواهد کرد. آنها می‌توانند در «اوشن درایو» یا «آرت دکو» موتورسواری کنند.

گردشگری

در لیست کارهایی که در میامی باید انجام دهید باید «اورگلیدز» را هم جای بدهید. این بهترین شانس برای دیدن یک تمساح از نزدیک و در زیستگاه طبیعی آن است. با طول بیش از یک و نیم هکتار این زیستگاه از «کیسیمی ریور» در اورلاندو شروع می‌شود و تا «دریاچه اوکیچوبی» ادامه پیدا می‌کند. این یک تجربه شگفت‌انگیز برای هر گردشگری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج