۱۰۶۷۰۱۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

وینسلت: فکر کردم در دوران «آواتار ۲» خواهم مرد!

کیت وینسلت در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره رکورد هفت دقیقه ای که نفس‌اش را زیر آب دوران فیلمبرداری «آواتار۲»ساخته جیمز کامرون نگه داشت

دنیای تصویر آنلاین: کیت وینسلت در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره رکورد هفت دقیقه ای که نفس‌اش را زیر آب دوران فیلمبرداری «آواتار۲»ساخته جیمز کامرون نگه داشت و توانست رکورد تام کروز را بشکند و موارد دیگری به بهانه اکران جدیدترین فیلمش «آمونیت» ساخته فرانسیس لی صحبت کرده است.
وینسلت: فکر کردم در دوران «آواتار ۲» خواهم مرد!
کیت وینسلت درمورد فرزندانش می‌گوید که آنها شیفته «درخشش ابدی ذهنی بی‌نقص» با بازی او هستند.فیلم محبوب آنها از مادرشان این اثر است که تنهایی نیز تماشا می کنند.
میا، دختر 20 ساله کیت وینسلت نیز بازیگر است و جدیدترین فیلم او «سایه»همزمان با فیلم «آمونیت» در جشنواره فیلم رم به نمایش درآمدند.کیت می‌گوید که احساس شگفت انگیزی نسبت به این موضوع دارد و این که میا نسبت به او در این سن و سال بازی طبیعی تری از خودش به نمایش گذاشته است.
درمورد رکوردی که توانسته بشکند می گوید:«نمی‌دانستم،دوستی بهم گفت!از خودم خوشم آمد!وقتی نفس ام را نگه داشتم فکر می‌کردم خواهم مرد چون پس از آنکه نفس را نگه می‌داری، حالت خفگی به آدم دست می‌دهد.باخودم گفتم دارم می‌میرم؟ دچار این ذهنیت می شوی که این می توانست به مرگ شباهت داشته باشد.شاید من مرده ام.
چون وقتی چشمانت را می بندی.ضربان قلب کم می شود. بی حرکت می مانی.در یک تانک آب با عمق 25 فیتی این کار را انجام دادم.پس دیدگاه آدم کمی عجیب و غریب می شود.با خودم گفتم قطعا می میرم.سپس به این نتیجه رسیدم در آستانه مرگ هستم. وقتی از آب بالا آمدم باورم نمی شد هفت دقیقه و چهارده ثانیه نفسم را نگه داشتم.
گفتنی است که این رکورد پیشتر به تام کروز در ماموریت غیرممکن تعلق داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج