۱۰۶۷۱۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشکسوت فوتبال:

تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است

پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه ۵۰ زندگی نمی‌کنیم و کسی نمی‌تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی‌اش از پیله خود خارج شوند.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه اکنون در دهه ۵۰ زندگی نمی‌کنیم و کسی نمی‌تواند دور خود پیله ببندد و درون آن فرو برود، گفت: امیدوارم نکونام و کادر فنی‌اش از پیله خود خارج شوند.
مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ما، در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی با تراکتور، اظهار کرد: از نظر فوتبال نتیجه‌گرا، تیم فولاد یک تساوی بیرون از خانه کسب کرد که از این نظر می‌تواند نتیجه خوبی باشد اما در شرایط فعلی فوتبال که هیچ تماشاگری در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند، دیگر هیچ بازی خارج از خانه‌ای وجود ندارد. بازی با تراکتور تنها بازی‌ای نبود که ما منتظر یک فولاد با صلابت بودیم که در نهایت نیز محقق هم نشد. به هر حال فوتبال با صلابت و با برنامه را این روزها از فولاد نمی‌بینیم و شاید تنها شاخصه تیم فولاد که بتوانیم علامت مثبت روبه‌روی آن قرار دهیم، خط دفاع آن باشد.
فولاد در قواره یک مدعی نیست
وی افزود: در مجموع نتایج کسب شده فولاد تا اینجای رقابت‌ها با توجه به تدارکاتی که باشگاه فولاد از پیش از حضور در لیگ بیستم برای این تیم دیده بود، تاکنون خوب نبوده است و این تیم با این قواره را مدعی قهرمانی نمی‌بینیم. فولاد قرار است نماینده ایران و خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشد و انتظار می‌رود که با طرح و برنامه و عملکرد بهتری رو در روی حریفان قرار بگیرد زیرا کادرفنی فولاد به هر آن‌چه که در فصل نقل و انتقالات از نظر بازیکن نیاز داشت، دست پیدا کرد.
این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان‌کرد: فولاد جزو معدود باشگاه‌هایی است که برای لیگ بیستم، مجموعه خود را آن‌طور که می‌خواست حفظ کرد و بازیکنان مورد نیاز نکونام نیز جذب شدند، در حالی که پرسپولیس که قرار است در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند نیز یک تیم ناقص است و حتی در برخی از پست‌ها، بازیکن تخصصی ندارد اما فولاد در هر پست حداقل دو بازیکن دارد و در برخی پست‌ها هم شاهد تعداد بازیکنان بیشتری هستیم.
تاثیر سبک بازی بدون تغییر فولاد در خنثی شدن بازیکنان
وی بیان کرد:‌ فولاد علاوه بر حفظ شاکله فصل قبل خود، مجددا نفرات دیگری را هم جذب کرد اما سبک آن همان سبک بدون تغییر نسبت به فصل نوزدهم است و همین باعث شده که نوع فوتبال بازیکن مثبت و تاثیرگذاری مثل فرشاد احمدزاده شناخته شود و با توجه به این‌که کادر فنی هیچ انعطافی در خصوص تغییر نوع بازی این بازیکن در رفتارهای تیمی ندارد، حریفان خیلی راحت او را خنثی می‌کنند و از طرفی هم وقتی فرشاد احمدزاده بازی نمی‌کند، می‌بینیم که فولاد کیفیت خود را از دست می‌دهد. قاسمی‌نژاد نیز در فولاد چنین شرایطی را دارد.
فولاد از نظر تیمی و تاکتیکی مشکل دارد
باقری‌نیا عنوان کرد: ساسان انصاری را به عنوان یک مهاجم سایه در بازی پشت‌سر شیمبا می‌گذارند و عملکرد او در بازی با تراکتور به صورتی بود که تا دقیقه ۲۵ نمی‌دانستم که ساسان پشت‌سر شیمبا است زیرا هیچ اثری از او در بازی نبود. به هر فولاد از نظر تیمی و تاکتیکی مشکل دارد و باید کادر فنی هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کند. این‌که من حرفی بزنم و کادر فنی یا هوادار ناراحت شود، مشکلی حل نمی‌شود. این صحبت‌ها برای این است که مشکلات تیم فولاد که همه ما امیدوار به قهرمانی آن در لیگ بیستم هستیم، هرچه سریع‌تر برطرف شود. شاید از بین نفراتی که در مورد نواقص فولاد صحبت می‌کنند، حرف یک نفر درست باشد، پس حداقل کادر فنی قبل از این‌که دیر شود، در مورد این صحبت‌ها فکر کند.
وی تاکید کرد: با این روند، فولاد فقط لیگ قهرمانان آسیا را از دست نمی‌دهد، بلکه در حال فاصله گرفتن از تیم‌های صدر جدولی هم است. فولاد در حال حاضر تنها امیدش گلزنی از طریق ضربات ایستگاهی است و در همین بازی با تراکتور نیز فولاد در نیمه اول تنها یک موقعیت نصفه نیمه داشت که آن هم از روی اوت دستی بلند بود و این تیم موقعیت دیگری به دست نیاورد. فولاد در این نیمه حتی یک ضربه هم به سمت دروازه حریف نداشت.
وضعیت فولاد نگران‌کننده است
این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که وضعیت فولاد نگران‌کننده است، افزود: فولاد باید بتواند از همین هفته‌های ابتدایی لیگ امتیاز بگیرد؛ با توجه به این‌که مسابقات هر پنج روز یک بار انجام می‌شود و فولاد چند هفته دیگر لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد، مطمئنا فشار روی این تیم بیشتر هم خواهد شد و معمولا تیم‌های موفق و آن تیم‌هایی که قهرمان لیگ می‌شوند، تیم‌هایی هستند که شروع خوبی در لیگ دارند و تا پیش از این‌که سایر تیم‌ها به آمادگی لازم در لیگ برسند، امتیازات خوبی جمع‌آوری می‌کنند. امیدوارم مشکلات فولاد رفع شود. به هر حال آن‌چه من به عنوان یک خوزستانی و دیگر خوزستانی‌ها دوست داریم، قهرمانی تیم فولاد است.
منتظر یک پاتوسی آماده بودیم اما...
وی درباره پاتوسی نیز گفت: پاتوسی در لیگ نوزدهم وقتی توانست به ایران برگردد با اضافه وزن آمد که آن زمان هم نتوانست کاری برای فولاد انجام دهد. اما برای لیگ بیستم باتوجه به صحبت فولادی‌ها در مورد این بازیکن که امسال پاتوسی چه خواهد کرد، منتظر یک پاتوسی آماده بودیم ولی او فقط در یکی دو بازی اول لیگ توانست مثمر ثمر باشد و بعد در بازی سوم حتی جزو ۱۸ نفر هم نبود و در دو بازی اخیر نیز به عنوان یار تعویضی و در انتهای نیمه دوم وارد زمین شده است و عملا نتوانسته کمکی به تیم فولاد داشته باشد. به هر حال اگر پاتوسی مصدوم است، بهتر است کلا به او بازی داده نشود تا به شرایط بهتری برسد، اگر هم مصدوم نیست، پس چرا او را که می‌تواند در زمین تاثیرگذار باشد و تاثیرش را هم در بازی با استقلال تهران دیدیم، در دقایق پایانی وارد زمین می‌شود؟ در هر صورت اگر پاتوسی بتواند بازی کند، نقش او در فولاد انکارناپذیر خواهد بود.
تبدیل سینا مریدی به روح!
باقری‌نیا عنوان کرد: به هر حال انتقادهایی به نوع بازی ساسان انصاری و قاسمی‌نژاد و این‌که چرا سینا مریدی جایی در ترکیب فولاد ندارد، وارد است. مریدی دو فصل پیش، بهترین باشگاه‌های ایران خواهان جذب او بودند اما اکنون به یک روح تبدیل شده است و اصلا وجود ندارد. می‌خواهم بدانم عباس بوعذار که بازیکنی در نقش پاتوسی بود و به نظر من در ایران بهترین است، چرا باید از لیست فولاد خارج شود و مریدی هم چنین شرایطی را در تیم فولاد پیدا کند؟ من نمی‌دانم صابر حردانی، دیگر بازیکن خوزستانی فولاد کجاست؟ از او هم دیگر خبری نیست.
از دست دادن بومی‌ها در فولاد جای حرف دارد
وی بیان کرد: سوال من این است که چرا فولاد به راحتی بازیکنان بومی خود مثل مریدی و بوعذار را از دست می‌دهد. واقعا ناراحت‌کننده است که فولاد بازیکنانی را که خودش پرورش داده است، مثل باقرپور و خوزستانی‌ها را راحت از دست می‌دهد. برای پرورش باقرپور کلی هزینه می‌شود، آن وقت راحت این بازیکن را به تیم دیگری می‌دهند. نکته قابل تامل این است که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، درخشان‌مهر و شاه‌عباسی را از ذوب آهن به خوزستان می‌آورند و عضو باشگاه فولاد می‌شوند و بعد آن‌وقت بوعذار و باقرپور را به دلیل این‌که لیست‌شان پر است، به تیم دیگری می‌فرستند؛ این‌ها جای حرف و حدیث دارد. فولاد پنج هفته به میدان رفته است و می‌خواهم بدانم شاه‌عباسی و درخشان‌مهر کجا هستند؟ البته ما از خیلی از حرف‌ها به خاطر این‌که نمی‌خواهیم فولاد آرامش خود را از دست بدهد، می‌گذریم اما واقعا دغدغه فولاد را داریم.
تیم دسته سومی هم دست فولاد را خوانده است
این مربی فوتبال درباره خط حمله فولاد نیز عنوان کرد: فولاد امسال مانند فصل گذشته برنامه چندانی در خط حمله ندارد. مثل فصل گذشته که ۱۲ امتیاز از بازی‌های اول فصل این تیم از روی گل‌زنی مدافعانش از روی ضربات ایستگاهی بود. به هر حال تیم‌ها حریفان را آنالیز می‌کنند و حتی اگر یک تیم لیگ دسته سومی هم مقابل فولاد بازی کند، دست این تیم را خوانده است.
نکونام از پیله‌اش خارج شود
وی گفت: اکنون در دهه ۵۰ زندگی نمی‌کنیم و کسی نمی‌تواند دور خود پیله ببندد و درون پیله‌اش فرو برود. اکنون دوره اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است و به نظرم، دوستان ما در باشگاه فولاد و کادر فنی خوب این تیم باید وقتی هم برای گوش دادن به حرف‌های دیگران بگذارند و لازم نیست حتما عمل کنند اما شاید شنیدن حرف‌های دیگران خالی از لطف نباشد. امیدوارم نکونام و کادر فنی‌اش از پیله خود خارج شوند و این حرف‌ها را بشنوند و نگاهی به اطراف داشته باشند. نکونام و کادر فنی‌اش جوان هستند و تجربه زیادی در بازی فوتبال دارند و در مربیگری نیز باید تلاش کنند به نظرات دیگران نیز توجه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج