۱۰۶۷۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده:

تیم سوم جدول و این همه هجمه، چه خبر است؟

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:پنج هفته از لیگ گذشته، استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم، آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت:پنج هفته از لیگ گذشته، استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم، آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟
حنیف عمران‌زاده در گفت وگو با ما در خصوص توقف استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما روز گذشته بازی بدی انجام ندادیم و به خصوص در نیمه دوم مالکیت توپ و زمین در اختیار ما بود. حریف به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ایستگاهی بود و بازیکنان ما در برخی صحنه‌ها کم‌تجربگی کردند و در حالی که باید روی ضربه کاشته سختگیری می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد تا گل تساوی را دریافت کردیم.
* تیم سوم جدول و این همه هجمه؟ چه خبر است؟
وی افزود: پنج هفته از لیگ گذشته، ۲۵ هفته از مسابقات باقی‌ مانده و استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم. آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟ این همه هجمه از کجا می‌‌آید؟ در عرض بیست روز تیم را آماده مسابقات کردیم و تا وارد تمرینات جدی شدیم، چند بازیکن ما کرونا گرفتند و چند نفر هم که دیر به تمرینات اضافه شدند. سایر تیم‌ها شش هفته تمرین آماده‌سازی داشتند و از ما خیلی جلوتر هستند. جالب است که به ما انتقاد می‌شود.
*هواداران سیاه فضای مجازی نشوند
عمران‌زاده تصریح کرد: من عاشق این تیم هستم و فکر می‌کنم طرفداران واقعی به خوبی می‌دانند که کادرفنی استقلال چندسال از عمرش را در ین تیم گذرانده است. متأسفانه یک عده در فضای مجازی کارشناس شده و فکر می‌کنند همه آنها مدرک آنالیزوری گرفته‌اند. هواداران استقلال سیاه صفحه مجازی نشوند چون همین صفحات پدر تیم ما را در این سا لها در آورده‌اند.
*فن‌پیج‌های استقلال پدر این تیم را در آورده‌اند
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که من در استقلال حضور نداشتم ولی با چشم می‌دیدیم این صفحات پدر تیم را درآورده‌اند. چرا استقلال باید از یک سوراخ چندبار گزیده شود؟ مگر اتفاقی افتاده است؟ ما از نظر آماری بیشترین امتیاز را طی چهار سال اخیر گرفته‌ایم ولی بعد از هر بازی هجمه فراوانی به تیم و کادرفنی وارد می‌ کنند، دلیل این موضوعات چیست؟ شما که به یاد دارید محمد نادری، اسماعیلی، دانشگر، مهدی‌پور و چند نفر دیگر کرونا گرفته بودند و در تمرینات حضور نداشتند.
* حتما باید چشم مربی رنگی باشد تا از او حمایت کنید؟
مربی استقلال ادامه داد: کجای دنیا سراغ دارید که از هفته سوم به یک تیم اینگونه هجمه وارد کنند. فن پیج‌های استقلالی که دایه دلسوزی از این تیم را دارند، طی این سالها پدر استقلال را درآورده و به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند. مگر حتما مربی باید چشمش رنگی باشد؟ زمان آقای منصوریان، شفر و استراماچونی هم شرایط همین بود و حتی فرهاد مجیدی هم فصل گذشته از این صفحات انتقادات بی‌رویه می‌شنید.
* داور بازی با نفت با تیم ما لج کرده بود
مربی تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از داوری بازی روز گذشته گفت: شما به سوت‌هایی که در بازی‌های ما زده می‌شود دقت کنید. داور بازی دیروز با ما لج کرده بود. کارشناس داوری می‌گوید هند عمدی نبود، اما به این اشاره نمی‌کند که اگر توپ به دست مدافع حریف نمی‌خورد، فرشید باقری در یک متری صحنه بهترین فرصت برای ارسال توپ یا شوت‌زنی داشت. مهدی قائدی در صحنه تک‌به تک توسط مدافع حریف سرنگون شده، اما داور اصلاً خطا نگرفت. در یک صحنه دیگر، خودمان دیدیم که داور چهارم با گوشی به داور اصلی گفت خطا اتفاق افتاده اما اصلا به حرف داور چهارم گوش نکرد.
*نمی شد محرومیت مرادی را 2 روز قبل از بازی اعلام کنند؟
وی خاطرنشان کرد: اتفاق عجیب‌تر مربوط به شب قبل از بازی است. ابتدا گفتند مظاهری نمی‌تواند و فردا صبحش گفتند می‌تواند بازی کند. به هنگام گرم کردن دوباره گفتند مظاهری نمی‌تواند و چند دقیقه بعد گفتند اشکالی ندارد او می‌تواند به زمین برود. آیا واقعا تمرکزی برای مربی و تیم ما باقی مانده است؟ بابک مرادی بازیکنی بود که شب قبل تصمیم گرفته شد فیکس بازی کند، اما صبح روز مسابقه اعلام کردند او چهار ماه محروم شده است. دوباره مجبور شدیم سیستم را تغییر بدهیم چند بازیکن را از پست‌های تخصصی جابجا کنیم تا یازده نفر اصلی به زمین بروند. آیا واقعاً نمی‌شد محرومیت این بازیکن را دو روز قبل اعلام کنید؟ کجای دنیا سه ساعت مانده به بازی، بازیکن را محروم می‌کنند.
*برای رقیب همه کار می‌کنند، مگر بازیکنان شهرخودرو آدم نبودند؟
وی ضمن انتقاد از رویه رخ داده عنوان کرد: جالب است برای تیم رقیب بازی را عقب می‌اندازند و به ذوب‌آهنی‌ها می‌گویند برای بازی با این تیم دو بار تست راستی‌آزمایی بدهند. آیا واقعا بازیکنان شهر خودرو آدم نبودند که با این تیم ذوب‌آهن بازی کردند؟ چرا بازی شهر خودرو با ذوب‌آهن را لغو نکردند؟ اگر بازیکنان شهر خودرو کرونا می‌گرفتند چه اتفاقی می‌افتاد؟ آیا واقعا این مدلی می‌شود لیگ را برگزار کرد؟
* آقایانی که در صفحات کار آنالیزوری می‌کنند اجازه بدهند تیم کارش را انجام دهد
وی ادامه داد: استقلال بی‌ایراد نیست و ما هم مشکلات و ایرادات را می‌دانیم ولی یکسری‌ها به جدول نگاه کنند بد نیست. خوشبختانه این روزها همه کارشناس شده‌اند و یک برنامه در داخل موبایل شده ابزاری برای توهین و فشار به کادرفنی. آنها نمی‌دانند ما یک روز در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم، یک روز در زمین بارانی و یک روز در زمین چمن طبیعی. مسعود ریگی مصدوم بود، دیاباته را نداشتیم، غفوری روی سکوها نشسته بود و مصدومیت قدیمی داشت و آرش رضاوند را با حرکات کاراته ناقص کردند و با آسیب‌دیدگی او را به زمین فرستادیم. آیا آقایانی که در صفحه مجازی توهین می‌کنند این مسائل را می‌دانند؟ از طرفی دیگر داوران هم با ما لج کرده‌اند. خوب است که محمود فکری و کادرفنی استقلال در این هفته‌ها اصلا در مورد داوری حرف نزده بودند. اما شما توجه کنید که در بازی با ماشین‌سازی چه پنالتی علیه تیم ما گرفتند. این ۳ هزار فن پیجی که در اینستاگرام و تلگرام کار آنالیزوری می‌ کنند، اگر استقلال را دوست دارند اجازه بدهند این تیم کارش را بکند.
* مگر جای کسی را تنگ کرده‌ایم؟
وی یادآور شد: پیشکسوتی که کار کارشناسی می‌کند حداقل در زمین فوتبال بازی کرده و می‌داند چه می‌گوید، ولی فردی که معلوم نیست چند سال سن دارد و در فضای مجازی سیستم و عملکرد کادرفنی و بازیکنان را زیر سؤال می‌برد چه می‌گوید؟ ما چند دشمن داریم؟ آیا جای کسی را تنگ کرده‌ایم؟ واقعاً چه خبر است؟
* دیروز هم داشتند از نیمکت ما فیلم می‌گرفتند، مگر چند دشمن داریم؟
عمران‌ز اده در ادامه گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: در همین بازی دیروز در دقیقه ۱۵ دوباره داشتند از نیمکت ما فیلم می‌گرفتند، که من به ناظر بازی اشاره کردم جلوی این کار را بگیرد، ظاهرا ما با دشمنان زیادی طرف هستیم. مردم کمی واقع‌بین باشند و آنهایی که هوادار واقعی استقلال هستند فریب فضای مجازی را نخورند. استقلال ایراداتی دارد اما قبول کنید تیم‌های دیگر هم تمرین می‌کنند و با برنامه وارد مسابقات می‌شوند. اینگونه نیست که همه تیم‌ها بایستند و استقلال برود و آنها را شکست دهد.
*طرفداران واقعی استقلال چشم باز کنند و حواسشان باشد
مربی تیم استقلال در پایان تأکید کرد: در بازی با پیکان هفتاد درصد مسابقه دست ما بود و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شد. حریف با یک تاکتیک خاص به مصاف ما آمد، اما همین تیم پیکان روز گذشته گل گهر را که در صدر جدول حضور دارد شکست داد. آیا ثابت شد که تیم‌های حریف تمرین می‌کنند و برای بازی‌هایشان برنامه دارند؟ همین تیم نساجی و گل گهر سیرجان در موعد مقرر تمریناتشان را شروع کرده و آماده‌سازی کامل را پشت سر گذاشتند. چهار سال است که با چشم خود می‌بینم استقلال از فضای مجازی لطمه خورده و همچنان این رویه ادامه دارد. بهتر است مردم و طرفداران واقعی استقلال چشم باز کنند و حواسشان باشد گزگ دشت دشمن ندهند. آنها ببینند کادر فنی به جز نداشتن زمان برای آمادگی کامل، با مشکلاتی مثل اینکه بازیکنش دو ساعت قبل از بازی نمی‌داند به زمین می‌رود یا خیر، دست و پنجه نرم می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر وقت شما هم رفتید فینال آسیا ، بازیتون عقب میفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج