۱۰۶۷۲۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستگیری عاملین درگیری مسلحانه در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری متهمان درگیری مسلحانه منطقه گلسار این شهرستان در کمتر از ۸ ساعت خبر داد.

خبرگزاری فارس: سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به درگیری مسلحانه در ساوجبلاغ، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه در شهر گلسار ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد تعدای از اراذل و اوباش به دلیل اختلافات شخصی شاکی پرونده با یک دستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش به محل زندگی وی آمده و به وسیله سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خودروی نامبرده کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که در مسیر فرار متهمان با تیراندازی به سمت خودروهای عبوری و شهروندان باعث ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت در بین مردم شده اند، اظهار کرد: با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی و به کارگیری اقدامات پلیسی، ۳ نفر از متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که نامبردگان با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان توسط پلیس، به منطقه حصارک کرج گریخته و در آن جا مخفی شده اند.

محمدیان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در کمتر ۸ ساعت هر ۳ اوباش را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری و تعداد زیادی سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی، بیان کرد: اراذل و اوباش بدانند که در نهایت پایان کار آن‌ها دستگیری و زندان است و پلیس اجازه عرضه اندام به آن‌ها را نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج