۱۰۶۷۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ

رونالدو از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای شیاطین‌سرخ خوش درخشید. او بعد از این درخشش راهی مادرید شد و برای رئال ۹ سال بازی و جام‌های مختلفی را فتح کرد تا در سال ۲۰۱۸ راهی یوونتوس شود.

روزنامه خراسان: رونالدو از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای شیاطین‌سرخ خوش درخشید. او بعد از این درخشش راهی مادرید شد و برای رئال ۹ سال بازی‌ و جام‌های مختلفی را فتح کرد تا در سال ۲۰۱۸ راهی یوونتوس شود. طبق گزارش‌های رسیده از ایتالیا یوونتوس به‌دلیل مشکلات اقتصادی به‌دنبال فروش ابرستاره پرتغالی در تابستان است. منچستریونایتد یکی از مشتریان این بازیکن است تا بار دیگر او را به اولدترافورد برگرداند.‌

در همین‌راستا شرکت خودروسازی ‌شورلت‌ آمریکا که اسپانسر پیراهن‌های منچستر‌یونایتد است از هفته گذشته وارد عمل شده و به هر نحوی می‌خواهد این بازیکن را به منچستر برگرداند. دستمزد هفتگی نیم میلیون پوندی این بازیکن باعث شده تا سران باشگاه انگلیسی عقب‌نشینی کنند اما شورلت حاضر است این مبلغ نجومی را در ایام کرونا پرداخت کند. مهاجم پرتغالی اگرچه در تابستان پیش‌رو ۳۶‌ ساله می‌شود اما شورلت می‌خواهد برای برگرداندن این ابرستاره به اولدترافورد هزینه سنگینی کند‌ و به خواسته‌۵۰ میلیون یورویی یوونتوس تن در دهد.

هر‌چند‌ این مبلغ با توجه به نقل‌و انتقالات نجومی این روزهای فوتبال چندان به‌چشم نمی‌آید اما نباید فراموش کرد‌ پرداخت چنین مبلغی برای بازیکنی که ۳۵ سالگی خود را پشت سر گذاشته در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده‌ است. با این‌حال روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کمپانی شورلت اسپانسر باشگاه منچستریونایتد که نامش بر پیراهن شیاطین‌سرخ نقش بسته، قصد دارد در یک سرمایه‌گذاری بزرگ کریستیانو رونالدو را به اولدترافورد برگرداند. رونالدو در اوایل دوران درخشش خود به مدت ۶ سال در یونایتد بازی کرد و با این تیم ۳ بار فاتح لیگ برتر شد، ۳ جام حذفی انگلیس را به‌دست آورد و یک بار هم فاتح لیگ قهرمانان شد. رونالدو در همین دوره برای اولین بار به توپ طلا دست یافت.

رونالدو که به‌زودی ۳۶ ساله می‌شود، این روزها با پیراهن یوونتوس همچنان می‌درخشد و نشانه‌ای از خستگی در ساق‌های او دیده نمی‌شود. بر‌اساس گزارش‌هایی که دیلی‌میل به آن‌ها ارجاع داده یوونتوس به‌دلیل تاثیر مالی شدید بحران اپیدمی کرونا بر بودجه باشگاه اخیرا به فکر فروش رونالدو افتاده. چرا‌که فروش رونالدو یووه را از دستمزد‌۳۰ میلیون یورویی‌اش در هر فصل رها می‌کند.

زمانی که رونالدو رئال‌مادرید را ترک کرده و راهی یوونتوس شد، سهام کمپانی جیپ در بورس میلان به شکل ناگهانی با افزایشی‌۳۰ درصدی روبه‌رو شد و همین یک مورد، از جمله مهم‌ترین دلایلی است که شورلت را به این نتیجه رسانده که هزینه کردن برای خرید رونالدو توسط منچستریونایتد می‌تواند از نظر مادی به سود کمپانی آمریکایی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رونالدو برو منچستر یونایتد بری منچستر قوی مشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج