۱۰۶۷۶۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش مورینیو به جنجال بزرگ در لیگ قهرمانان

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به اتفاقات بازی شب گذشته بین دو تیم پاری سن ژرمن و باشاک شهیر واکنش نشان داد.

ورزش سه: تیم ژوزه مورینیو این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد و صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس است. شاگردان مرد پرتغالی در لیگ اروپا نیز وضعیت نسبتا خوبی دارند و به نوعی صعود آنها به مرحله بعدی قطعی شده است. با این حال تیم لندنی فردا شب به مصاف صدرنشین گروه یعنی آنتورپ خواهد رفت و پیروزی در این مسابقه می توانند شرایط را تغییر داده و تاتنهام را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی کند.

ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل آنتورپ گفت: " اگر پیش از اولین مسابقه به من گفتید که در آخرین بازی صعود خود را قطعی کرده ایم و می توانیم در جدال پایانی صدرنشینی را به دست آوریم، آن را قبول می‌کردم. با داشتن ۲۰۰۰ هوادار در کنارمان می‌توانیم صدرنشینی گروه را از آن خود کنیم. فکر می‌کنم که ما نباید از برخورد با هیچ تیمی در مرحله بعد بترسیم اما در عین حال صعود به عنوان صدرنشین یک مزیت برای ما خواهد بود."

اتفاقات بازی شب گذشته پاری سن ژرمن و باشاک شهیر: " این یک وضعیت بسیار ناراحت کننده است. باید با هر نوع نژادپرستی مبارزه کرد. هرگز نباید پذیرفته شود. من خیلی ناراحتم زیرا ما چنین چیزی را در فوتبال نمی خواهیم. داور چهارم نه اما داور بازی شب گذشته را به خوبی می شناسم و می دانم که او پسر خوبی است.

درگیر شدن به این شکل اصلا اتفاق خوبی نیست. در این وضعیت داور چهارم می تواند احساسات خود را به طور واضح بیان کند. البته او یک اشتباه غیرقابل قبول انجام داده است و باید معذرت خواهی کند. همه افراد در فوتبال مسئولیت های مخصوص به خود را دارند و باید آن را قبول کنند. این بازی به یک نماد تبدیل شد و یک مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا متوقف شد. امیدوارم هرگز این اتفاق تکرار نشود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج