۱۰۶۷۶۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بررسی حالت‌های ۹ گانه صعود رئال و اینتر

۹ حالت مختلف برای نتایج امشب دیدار‌های اینترمیلان و رئال مادرید وجود دارد که تنها در یک حالت، دو تیم با هم صعود می‌کنند.

ورزش سه: روزی که مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، همگان تیم های اینترمیلان و رئال مادرید را شانس اول صعود از گروه B می دانستند و اعتقاد داشتند دیدارهای رو در روی دو تیم، تعیین کننده تیم اول گروه خواهد بود.

اما وضعیت به بدترین شکل ممکن برای دو تیم پیش رفت. رئال مادرید در دو دیدار رفت و برگشت به شاختار باخت و اینتر نیز هر دو بازی رفت و برگشت را به رئال مادرید واگذار کرد. در سوی مقابل، مونشن گلادباخ در دو بازی، ۱۰ گل به شاختار زد و اینتر توانست از سد گلادباخ عبور کند.

همه این نتایج عجیب و غریب باعث شد تا اکنون هر ۴ تیم حاضر در گروه B به یک اندازه شانس صعود یا حذف از گروه را داشته باشند. امشب قطعا تمامی نگاه ها به گروه B و دیدارهای حساس دور پایانی است.

هم اکنون گلادباخ با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شاختار با ۷ امتیاز دوم است، رئال مادرید نیز با ۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد و اینتر نیز با کسب ۵ امتیاز، در رده چهارم گروه جای گرفته است. در شب پایانی، اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان شاختار خواهد بود و رئال مادرید نیز در استادیوم آلفردو دی استفانو از مونشن گلادباخ پذیرایی خواهد کرد.

۹ حالت مختلف برای کسب نتیجه در دو دیدار امشب وجود دارد که در این ۹ حالت، رئال مادرید و اینتر تنها در یک صورت با هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد و آن، پیروزی دو تیم در دیدار امشب است. این ۹ حالت مختلف را با یکدیگر بررسی می کنیم:

حالت اول: صعود رئال مادرید (تیم اول) و اینترمیلان (تیم دوم)

این حالت تنها با پیروزی دو تیم در دیدار امشب رخ می دهد. در آن صورت شاگردان زیدان ۱۰ امتیازی شده و اینتر نیز همچون گلادباخ ۸ امتیازی خواهد شد. ولی از آنجایی که در لیگ قهرمانان دیدارهای رو در رو ملاک است، اینتر با کسب یک پیروزی و یک تساوی، وضعیت بهتری نسبت به حریف آلمانی در دو دیدار رو در رو دارد و راهی مرحله بعد می شود. گلادباخ نیز به لیگ اروپا می رود.

حالت دوم: صعود مونشن گلادباخ (تیم اول) و اینترمیلان (تیم دوم)

در صورت پیروزی گلادباخ در دیدار برابر رئال مادرید، اینتر با هر نتیجه ای که به پیروزی برسد، به مرحله یک هشتم نهایی می رود. در آن صورت، گلادباخ ۱۱ امتیازی می شود و اینتر نیز با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شود. شاختار نیز راهی لیگ اروپا شده و رئال مادرید در عین ناباوری، از دور رقابت ها کنار می رود.

حالت سوم: صعود شاختار دونتسک (تیم اول) و رئال مادرید (تیم دوم)

پیروزی رئال مادرید، تحت هر شرایطی جواز حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. اما اگر شاختار نیز بتواند از سد اینتر عبور کند، آن گاه شاختار و لوس بلانکوس هر دو ۱۰ امتیازی می شوند. ولی شاختار به دلیل پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت در برابر رئال، به عنوان تیم نخست صعود می کند. گلادباخ نیز راهی لیگ اروپا شده و شاگردان کونته نیز به طور کلی حذف می شوند.

حالت چهارم: صعود مونشن گلادباخ (تیم اول) و رئال مادرید (تیم دوم)

اینترمیلان حتی اگر در جوزپه مه آتزا ۱۰ گل وارد دروازه شاختار کند، باز هم صعودش به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی نیست. نتیجه تساوی رئال مادرید و گلادباخ، حکم به صعود دو تیم می دهد. اتفاقی که حتی در کنفرانس خبری آنتونیو کونته و احتمال تبانی دو تیم نیز به آن اشاره شد. اگر شاگردان زیدان با آلمانی ها مساوی کنند و اینتر بازیش را ببرد، گلادباخ تیم اول گروه خواهد شد، رئال به عنوان تیم دوم صعود می کند، اینتر راهی لیگ اروپا شده و شاختار نیز حذف می شود.

حالت پنجم: صعود رئال مادرید (تیم اول) و مونشن گلادباخ (تیم دوم)

در صورتی که لوس بلانکوس از سد گلادباخ عبور کند و اینتر نیز در برابر شاختار به نتیجه تساوی برسد، آن گاه رئال مادرید به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شده و گلادباخ نیز به همراه این تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی می شود. شاختار به لیگ اروپا می رسد و نراتزوری نیز از دور رقابت ها کنار می رود.

حالت ششم: صعود شاختار دونتسک (تیم اول) و مونشن گلادباخ (تیم دوم)

در صورتی که دیدار رئال مادرید و گلادباخ در استادیوم آلفردو دی استفانو مساوی شود و شاختار نیز معجزه خود را تکمیل کرده و موفق به شکست اینتر شود، آن گاه شگفتی بزرگ رخ می دهد و هر دو تیم اینترمیلان و رئال مادرید از لیگ قهرمانان حذف می شوند. اتفاقی که قطعا دستمایه طنزی برای رقبای دو تیم خواهد شد. در آن صورت شاگردان زیدان به لیگ اروپا می روند و اینتر نیز با جام وداع می کند.

حالت هفتم: صعود مونشن گلادباخ (تیم اول) و شاختار دونتسک (تیم دوم)

امکان حذف رئال مادرید و اینتر حدود ۴۵ درصد است. یعنی در ۴ مورد از ۹ حالت موجود، ممکن است اینتر و رئال از لیگ قهرمانان کنار بروند. در صورت پیروزی گلادباخ در برابر رئال مادرید و تساوی اینتر و شاختار، آنگاه باز هم دو تیم کم نام و نشان گروه صعود می کنند. رئال به لیگ اروپا می رود و اینتر حذف خواهد شد.

حالت هشتم: صعود مونشن گلادباخ (تیم اول) و شاختار دونتسک (تیم دوم)

در صورتی که هر دو دیدار امشب با تساوی به پایان برسد، باز هم این گلادباخ و شاختار هستند که راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند و بازهم رئال مادرید راهی لیگ اروپا شده و اینتر حذف می شود.

حال نهم: صعود مونشن گلادباخ (تیم اول) و شاختار دونتسک (تیم دوم)

آخرین حالت ممکن نیز، شکست دو تیم پرستاره اینتر و رئال مادرید در دیدار امشب است. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، گلادباخ تیم اول و شاختار تیم دوم گروه می شوند. رئال به لیگ اروپا می رود و نراتزوری با جام خداحافظی می کند.

این تمامی حالت های ممکنی است که می تواند در دیدارهای امشب رئال مادرید در برابر مونشن گلادباخ و اینترمیلان در مقابل شاختار دونتسک رخ دهد. به هر حال باید منتظر ماند و دید بالاخره کدام یکی از حالت های فوق رخ می دهد و چه تیم هایی به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج