۱۰۶۷۸۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بندی که عامل محرومیت رحمان رضایی شد

بر اساس ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مربی‌ای که ادعا کند نتیجه‌ای که در زمین رقم می‌خورد از بیرون تعیین می‌شود برای بار اول یک جلسه محروم و ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود.

ورزش سه: بر اساس ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مربی ای که ادعا کند نتیجه ای که در زمین رقم می خورد از بیرون تعیین می شود برای بار اول یک جلسه محروم و ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می شود.

گاها بعد از اشتباهات داوری مربیان چنین ادعایی را مطرح می کنند. به خصوص وقتی اشتباهات داوری سریالی می شود که این ناشی از فشار باخت و عواقبی است که می تواند برای مربی به همراه داشته باشد. به وضوح می بینیم نیمکت تیم های لیگ برتری لرزان است و حتی علیرضا منصوریان که یکی از مربیان شناخته شده فوتبال کشور بشمار می رود بعد از ۵ هفته جایگاه خود را از دست می دهد. او در ۵ هفته ابتدایی و در تراکتور ۶ امتیاز کسب و ۹ امتیاز را از دست داده بود.

بندی که عامل محرومیت رحمان رضایی شد

به تازگی رحمان رضایی مربی ذوب آهن به دلیل ادعایی مشابه از همراهی تیم ذوب آهن تا اطلاع ثانوی محروم شده است. او بازی با پرسپولیس را از دست داده اما به نظر می رسد حداکثر محرومیتی که برای وی در نظر گرفته می شود یک جلسه است و بعد از بازی با پرسپولیس این فرصت را پیدا خواهد کرد دوباره روی نیمکت تیم ذوب آهن بنشیند. رحمان رضایی در هفته های ابتدایی از تکرار اشتباهات داوی علیه تیم ذوب آهن به ستوه آمده بود. او هم چنین به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب ذوب آهن خواستار لغو دیدار با شهر خودرو شده بود که این دیدار با اصرار سازمان لیگ برگزار و در نهایت شهر خودرو به برتری دو بر صفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج