۱۰۶۷۹۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲۵تن شیرخشک قاچاق در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری ۲۵ تن شیرخشک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این استان کشف کردند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری ۲۵ تن شیرخشک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این استان کشف کردند.

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی خودرو را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند و محموله شیرخشک را که بدون مجوز حمل می شد ،توقیف کردند و در این ارتباط یک متهم دستگیر شد که قصد انتقال آن را از قم به شرق کشور داشت.

همچنین فرمانده انتظامی یزد گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری در ایستگاه شهید مدنی استان پنج تن زنجبیل و انبه قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد که این خودرو از جنوب کشور بارگیری کرده بود و در این ارتباط یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

وی سیزدهم آذرماه گفته بود که با تلاش ماموران در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ دستگاه کامیون عبوری در جاده‌های استان ۳۳۵ راس دام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

بهدانی فرد با اشاره به دستگیری چهار متهم در این مورد افزود: این تعداد دام که از مرکز کشور به مقصد استان‌های شرقی بارگیری شده بود تحویل اداره دامپزشکی استان شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با افرادی که با قاچاق کالا و دام بخواهند به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد می کند و برای انجام بهتر وظایف به همکاری عموم مردم و رانندگان در استان نیاز است که همانند گذشته همراهی لازم داشته باشند.

یزد، نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضاً راه های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج