۱۰۶۸۰۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بعد از حرف‌های رایولا، پوگبا دیگر باید برود

ستاره سابق یونایتد می‌گوید این باشگاه بعد از صحبت‌های توهین‌آمیز مینو رایولا باید پل پوگبا را واگذار کند و در شرایط فعلی جای خالی او در تیم حس نخواهد شد.

ورزش سه: دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از شرایط پل پوگبا در این تیم می‌گوید بعد از صحبتهای توهین آمیز مدیر برنامه‌های پوگبا، مینو رایولا، درباره باشگاه بهترین تصمیم برای شیاطین سرخ فروش ستاره فرانسوی خواهد بود. او می‌گوید با توجه به ناکامی پوگبا در فصل جاری نبود او در تیم اصلاً احساس نخواهد شد.

اشاره برباتوف به مصاحبه اخیر مینو رایولا است که در آن اعلام کرد دوران حضور پوگبا در یونایتد به پایان رسیده و ستاره فرانسوی دیگر حاضر به ماندن در این باشگاه نیست. صحبتهایی که برباتوف آنها را توهین به باشگاه قلمداد کرد.

ستاره سابق بلغار در این باره گفت: " بعید می دانم پوگبا می‌دانست که رایولا در آن مصاحبه چه می‌خواهد بگوید. این برای باشگاه توهین آمیز است و من می دانم که پوگبا از شنیدن این حرف‌ها احساس خجالت کرده. ولی ایجنت برای بازیکن کار می‌کند و او باید به ایجنتش بگوید که چه چیزهایی را باید مطرح کند. این صحبتها قبل از بازی مهم با لایپزیش تنش غیرضروری ایجاد کرد. اگر هم پوگبا به ایجنتش گفته باشد این حرف‌ها را بزند که مشخص است این مساله دیگر تلخ شده و زودتر باید برایش چاره‌ای پیدا کرد".

برباتوف در ادامه گفت: " اگر شرایط همین طور باشد بهترین گزینه خداحافظی با او است. اگر پوگبا در بهترین روزهای خود بود یونایتد نبودش را احساس می‌کرد ولی با شرایطی که او تا اینجای فصل داشته اگر برود جای خالی اش اصلاً حس نخواهد شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج