۱۰۶۸۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برای گواردیولا هم در استقلال حاشیه درست می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حاشیه‌سازانی که هدفشان لطمه زدن به استقلال است دنبال این نیستند چه کسی روی نیمکت استقلال است بلکه می‌خواهند جلوی موفقیت آبی‌پوشان را بگیرند.

ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: حاشیه‌سازانی که هدفشان لطمه زدن به استقلال است دنبال این نیستند چه کسی روی نیمکت استقلال است بلکه می‌خواهند جلوی موفقیت آبی‌پوشان را بگیرند. با این وضعیت اگر مورینیوو گواردیولا نیز روی نیمکت استقلال بنشیند باز هم از اهداف کثیف خود دست بر نمی‌دارند.

«محمد نوری» بازیکن سال‌های دور استقلال در کمیته فنی آبی‌وشان مشغول فعالیت است. او اگرچه اعتقاد دارد استقلال هنوز نتوانسته کیفیت فنی لازم را به اجرا بگذارد اما باید به محمود فکری زمان داد تا اندیشه‌های تاکتیکی‌اش را در این تیم پیاده کند.

نوری روز جمعه درباره شرایط استقلال حرف زد. متن این گفت وگو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

استقلال دو امتیاز مهم را ‌از دست داد.

به هر حال استقلال برای این پیروزی پا به زمین گذاشته بود،آنها می‌خواستند برنده باشند و سه امتیاز کامل را به دست آورند اما این اتفاق رخ نداد و روی یک غافلگیری دروازه‌اش باز شد.

این گل روی غفلت مدافعان استقلال حاصل شد.

من همیشه در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم که خط دفاعی ستون یک تیم است و همواره باید بهترین عملکرد کیفیت را داشته باشد. یک مدافع در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه باید تمرکز کافی را داشته و کمترین اشتباه را انجام دهد. روی گلی که استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان دریافت کرد دقت کنید مدافعان استقلال بازیکن حریف را آزاد گذاشتند و یارگیری لازم را با وی انجام ندادند. در آن صحنه اگر محمد طیبی یارگیری شده بود دروازه رشید مظاهری باز نمی‌شد!

برای حل این مشکل باید چه کار کرد؟

مربیان استقلال وظیفه دارند تمرینات بیشتری را برای مدافعان در نظر بگیرند، وظایف آنها را شرح داده و قدرت تمرکزشان را بالاتر ببرند. مدافعان می‌توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند.

در خط هافبک استقلال کمبود یک بازیکن طراح و خلاق حس می‌شود.

خط هافبک استقلال بهترین نفرات را در اختیار دارد. شاید اکثر آنها هافبک‌های تدافعی باشند اما توانایی و پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند در مسابقات بهترین نمایش را به اجرا بگذارند.

و در خط حمله غیبت شیخ دیاباته کاملا حس می‌شود؟

مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند.آنها به راحتی می‌توانند هر خط دفاعی را به هم بریزند. شیخ دیاباته مهاجم بزرگی است و به طور حتم حضورش می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند اما وی در حال حاضر است مصدوم است و وقتی بازگردد به همان بازیکنی تبدیل می‌شود که همه انتظار دارند و فصل گذشته عنوان آقای گلی را به دست آورد.

نظر شما به عنوان عضو کمیته فنی استقلال درباره عملکرد استقلال چیست؟

با من همبازی بوده است، او از همان دوران منضبط‌ بود و روی اصولی که داشت ایستادگی ‌می‌کرد، عملکرد وی در تیم‌های دیگر خوب بوده است اما اینجا استقلال است و با تیمهای دیگر تفاوت دارد.‌او غیرت دارد. باید به فکری زمان داد و حمایت کرد.

ولی هواداران استقلال از عملکرد این تیم رضایت ندارند.

تا حالا آن چیزهایی که هواداران از استقلال داشتند اجرا نشده است، آنها توقع بازی زیبا داشتند، من هم دوست دارم وقتی استقلال به زمین می‌رود و بازی می‌کند با قدرت باشد و همه از نام وی بترسند. اما این اتفاق رخ نداده است ولی..

ولی چی؟

حرف من است نباید با پنج بازی از استقلال انتقاد کرد، همه می‌گویند زیبا بازی می کند و باید در نظر داشت این درست می شود. الان وقت حمایت از کادر فنی استقلال نیست و به طور حتم استقلال به زودی در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد.

کمیته فنی چه کمکی می‌تواند به استقلال و فکری کند؟

هر نوع مشاوری‌ای می‌تواند به کادر فنی دهد.مربیان کار خود را با اختیار تام انجام می‌دهند و در صورتی که این کمیته تشکیل جلسه دهد و مربیان بخواهند نظرات خود را ارئه می‌دهند و فکری می‌تواند از مشاوره‌هایی که داده می‌شود بهره بگیرد. متاسفانه الان مخالفان استقلال زیاد شده است و هر کسی می‌خواهد به این تیم ضربه بزند.

چه کسانی هستند این افراد؟

هر بار یک حاشیه برای این تیم درست می‌کنند، من نمی‌دانم این افراد دنبال چه هستند، با نام استقلال مشکل و خصومت دارند و همواره دنبال این هستند که به این تیم ضربه بزنند. در این چند سال اخیر دقت کنید چه مشکلاتی برای استقلال شکل گرفته است. در سال‌های گذشته و پیش از شروع فصل بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند. همین موضوع به استقلال لطمات زیادی زد. اینها با برنامه‌ریزی بوده است.

باید به کادر فنی زمان داد، متاسفانه برخی حاشیه‌ساز شمشیر را از رو بسته‌اند.حاشیه‌سازانی که هدفشان لطمه زدن به استقلال است دنبال این نیستند چه کسی روی نیمکت استقلال است بلکه می‌خواهند جلوی موفقیت آبی‌پشوان را می‌گیرند. با این وضعیت اگر مورینیوو گواردیولا نیز روی نیمکت استقلال بنشینند باز هم از اهداف کثیف خود دست بر نمی‌دارند. استقلال دشمن زیاد دارد و دشمنانی که هم قسم شده‌اند تا ضربه بزنند.

فکری از داوری‌ها خیلی ناراحت بود؟

در این فصل داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است و اشتباهات تاثیر گذاری رخ داده است. در همین بازی استقلال و صنعت نفت آبادان داور روی اعصاب آبی‌پوشان بود. به نظر من حسن اکرمی در حد و اندازه‌های سوت زدن این مسابقه نبود.

استقلال به شرایط ایده‌آل باز می‌گردد؟

محمود فکری گفته‌ است استقلال به شرایط ایده‌آل باز خواهد گشت و من نیز حتم دارم چنین اتفاق خوشایندی رخ خواهد داد و در پایان فصل آبی‌پوشان یکی جام را بالای سر می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج