۱۰۶۸۳۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مهاجمی که همیشه بوی گل می‌دهد

ستاره تیم فوتبال وچان کردستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان نیز به درخشش خود ادامه داد، هر چند اینبار درخشش او همراه با پیروزی برای وچانی‌ها نبود.

ورزش سه: پس از یک نقل و انتقال پر سر و صدا از شهرداری بم به وچان کردستان، خیلی‌ها چشم انتظار حضور زهرا قنبری در ترکیب وچان بودند تا ببینند خانم گل ادوار فوتبال بانوان ایران چه عملکردی را در تیم جدید خود خواهد داشت؛ قنبری اما فارغ از هیاهو و حواشی، به درخشش خود ادامه داد و توانست در دو پیروزی وچان در دو هفته آغازین فصل جدید، نقش اول را با یک هت‌تریک و یک دبل گلزنی ایفا کند.

او امروز برای تیمش بازهم گلزنی کرد و این‌بار هم دبل کرد تا خیلی زود در سه هفته تعداد گل‌های خود را به عدد ۷ برساند و میانگین هر ۳۸ دقیقه یک گل را به نام خود ثبت کند، اما درخشش امروز قنبری برای پیروزی در جدال حساس مقابل شهرداری سیرجان کافی نبود چرا که چهار گل از سوی سیرجانی‌ها وارد دروازه وچان شده بود و این تیم این‌چنین اول شکست خود در فصل جدید را تجربه کرد.

اما درخشش کاپیتان وچان و البته کاپیتان جدید تیم ملی فوتبال بانوان باعث شده تا او با اختلاف نسبت به رقبای خود پیشتاز جدول گلزنان باشد؛ نگین زندی، افسانه اقبال و راضیه موسوی با سه گل زده نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان قنبری هستند و ستاره وچان امیدوار به آن است تا بتواند رکورد فوق‌العاده خود در گلزنی برای تیمش را بتواند ادامه بدهد و همچنان خود را پیشتاز جدول گلزنان حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج