۱۰۶۸۳۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سولسشر: رفتن به لیگ اروپا پیشرفت است!

اوله گونار سولسشر مدعی شد یونایتد نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده است.

ورزش سه: علیرغم هفته ها صدرنشینی، یونایتد در دیدار پایانی در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش شکست خورده و راهی لیگ اروپا شد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی در آستانه دربی حساس برابر منچسترسیتی در نشست خبری حضور یافته و ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار مقابل سیتیزن ها به گل اول دست یابد.

دیدار مقابل منچسترسیتی: "شروع سریع یک موضوع است، اما شما باید بازی را خوب شروع کنید. ما می خواهیم مستقیما رو به جلو حرکت کنیم، شرایط بازی ها تاثیرگذار هستند و وقتی به اولین گل برسید کار راحت تر خواهید بود.

سولسشر: رفتن به لیگ اروپا پیشرفت است!

این همان چیزی است که می خواهیم در این بازی به آن برسیم، ما در دقایق ابتدایی دیدارهای اخیر مقابل سیتی خوب بازی کرده ایم، اما فوتبال یک بازی 90 دقیقه ای است و اما می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

البته ما به خاطر اتفاقات سه شنبه شب ناامید شدیم و این طبیعی است، ما واقعا می خواستیم از این گروه صعود کنیم و اینگونه نشد. این یک مسیر طولانی بود، بنابراین ما به یک روز ریکاروی در روز چهارشنبه نیاز داشتیم و پس از باید روی دربی منچستر تمرکز کرد.

رفتن به لیگ اروپا نسبت به فصل گذشته یک پله صعود بوده، ما شش بازی در سطح بالایی برگزار کرده و به خوبی آزمایش شدیم، زیرا ما مقابل فینالیست و تیم حاضر در نیمه نهایی سال گذشته قرار گرفته و آموختیم با هر اشتباه کوچکی مجازات می شویم.

سولسشر: رفتن به لیگ اروپا پیشرفت است!

در این گروه دشوار ما فاصله ای تا صعود نداشتیم. ما نسبت به سال گذشته قدم هایی برداشته ایم. در کوتاه مدت دریافتیم که هنوز برای رقابت کردن و فتح لیگ قهرمانان راه پیش رو داریم. زیرا این هدف ما برای کسب جام و مدعی بودن است."

شایعات جدایی پل پوگبا: "من هرروز با بازیکنانم صحبت می کنم و پل هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. ما در گروه های کوچک صحبت می کنیم و آنچه این هفته برای من ناامید کننده بود حذف از لیگ قهرمانان است. بازیکنان می خواهند چنین مسابقاتی شرکت کنند و آنچه مدیر برنامه ها بگویند نمی تواند روی من تاثیر بگذارد، من آنچه را می خواستم بگویم گفتم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج