۱۰۶۸۳۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

از مصوبات سفر‌های رئیس جمهور به کرمان چه خبر؟

مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال برای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان حداقل ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت اعتبار داشتیم.

خبرگزاری ایسنا: مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال برای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان حداقل ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت اعتبار داشتیم.

"سعید جغتایی" در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان جزو ۱۲ استانی است که دور دوم سفر ریاست جمهوری انجام شد، گفت: در سفر به استان کرمان روند اجرای مصوبات و پروژه‌های سفر ریاست جمهوری را بررسی کردیم.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: رویکرد دولت بر آن است که منابع پروژه‌هایی که تا پایان فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ قابلیت اتمام دارند را تامین کند.

وی افزود: پروژه‌هایی که تعهدات آنها پرداخت شده و نیاز به اعتبارات تکمیلی دارند در اولویت خواهند بود، ضمن اینکه پروژه‌هایی که امکان اتمام آنها در ایام پایانی دولت وجود دارد اما از مصوبات سفر هم نیستند را پرداخت اعتبار خواهیم داشت.

مسئول پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال برای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان حداقل ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت اعتبار داشتیم.

جغتایی از سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان و بازدید از جنوب و شرق کرمان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه‌های مهم بررسی خواهند شد.

وی همچنین با ویژه خواندن پروژه تالار مرکزی کرمان گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده و اعتبار لازم برای اتمام این پروژه ملی طی امسال تامین‌ می‌شود.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از تامین اعتبار برای بیمارستان‌های فهرج و انار و مابقی واحدهای مسکونی محرومان سفر دکتر نوبخت به جنوب استان کرمان خبر داد.

دکتر "علی زینی‌وند" استاندار کرمان نیز در این دیدار از تلاش شبانه‌روزی استان برای اتمام پروژه‌های دارای تخصیص اعتبار تا پایان دولت خبر داد و به جمع‌بندی پروژه‌های در حال اتمام و نیمه تمام استان کرمان اشاره داشت و افزود: در سفر قریب‌الوقوع رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان کرمان در خصوص سهمیه جدید کرمان در مسکن محرومان صحبت خواهیم کرد.

استاندار کرمان به رویکرد خوب دولت در اتمام پروژه‌ها اشاره داشت و گفت: پروژه‌های خوبی نیز با همین رویکرد در کشور به بهره‌برداری رسیده‌اند.

"سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این نشست پیشنهادات و جمع‌بندی استان در خصوص پروژه‌های مهم و دارای قابلیت اتمام تا یک سال آینده را ارائه داد.

دکتر "جعفر رودری" رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان هم گفت: سفر اول رئیس جمهور به استان کرمان ۴۳ مصوبه داشت که تقریبا تمام تعهدات اجرایی شده و تنها ۸۶ میلیارد تومان آن باقی مانده است.

وی افزود: از سفر دوم رئیس جمهور به استان کرمان ۲۷۰ میلیارد تومان از تعهدات باقی مانده که پروژه‌های مهم زیرساختی در آن قرار دارد و در سفر رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و قرار بر پیگیری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج