جاباما
۱۰۶۸۳۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کی‌روش در تراکتور؛ زنوزی خواست اما نشد

معاون ورزشی تراکتور در روز‌هایی که سرخ‌های تبریزی به دنبال یک سرمربی تازه هستند، خبر جالبی را به زبان آورد.

ورزش سه: هوشنگ نصیرزاده که به تازگی به مجموعه تراکتور بازگشته است، در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی تبریز که قرار است تراکتور آن را با مربی موقت انجام بدهد، درباره ادامه تحرکات این باشگاه برای استخدام سرمربی صحبت کرد؛ نکته‌ی جالبی که در حرف‌های نصیرزاده مستتر بود، افشای علاقه محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به استخدام کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران بود که به تازگی از جمع کلمبیایی‌ها جدا شده است.

ظاهرا زنوزی با کی‌روش تماس می‌گیرد تا نظر او برای حضور مجدد در فوتبال ایران جویا شود، البته با توجه به قانون منع استخدام بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران، این انتقال ممکن نبوده اما زنوزی ایده دیگری در ذهن داشته که آن استخدام کی‌روش به عنوان مدیر فنی تراکتور بوده است.

کی‌روش در تراکتور؛ زنوزی خواست اما نشد

اگر چه دور از ذهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در یک پست باشگاهی به فوتبال ایران بازگردد اما مذاکراتی وی با زنوزی انجام شده است؛ هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با رادیو ایران گفته، اگر قانون ممنوعیت استخدام سرمربی خارجی در ایران برداشته شود، احتمال حضور این مربی در ایران وجود دارد. نصیرزاده همچنین در این گفتگوی رادیویی اعلام کرده مسعود شجاعی قصد ندارد به عنوان مربی کارش را در تراکتور ادامه دهد و می‌خواهد بازیکن باقی بماند.

جالب این‌که او علی نیکبخت سرمربی سابق خود در تیم‌های پایه ملی و سایپا را به تبریز آورده تا تمرینات زیرنظر وی باشد؛ در حال حاضر همه در انتظار تعیین تکلیف سرمربی تراکتور بعد از اخراج علیرضا منصوریان هستند.

به گفته نصیرزاده، با توجه به حضور سه کاپیتان تیم ملی در تراکتور، انتخاب سرمربی برای این تیم کار راحتی نیست چرا که باید فردی هدایت این تیم را برعهده بگیرد که از بازیکنان بزرگ‌تر باشد و آن‌ها از وی اطاعت‌پذیری داشته باشند.

همچنین نصیرزاده درباره مربیان دو ملیتی که نام آن‌ها برای حضور در تراکتور مطرح است به اسامی چون محمد تقوی، افشین قطبی، الکس نوری و ... اشاره کرد اما مذاکره با هیچکدام از آن‌ها را تایید ننمود؛ با توجه به این صحبت‌ها، مسعود شجاعی در بازی بعدی مقابل ماشین سازی و البته احتمالا دیدار مقابل پیکان هدایت تراکتور را در دست خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج