۱۰۶۸۴۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسماعیلی در انتظار تنبیه یا بخشش دوباره!

استقلال در آستانه دیدار با تیم سید‌مهدی رحمتی در مشهد دچار حاشیه‌ای جدید شد تا علاوه‌بر مشکل مصدومیت و غیبت چند مهره کلیدی از جمله شیخ دیاباته، وریا غفوری و مسعود ریگی مسائل روحی روانی هم به آبی‌ها اضافه شود.

روزنامه خراسان: استقلال در آستانه دیدار با تیم سید‌مهدی رحمتی در مشهد دچار حاشیه‌ای جدید شد تا علاوه‌بر مشکل مصدومیت و غیبت چند مهره کلیدی از جمله شیخ دیاباته، وریا غفوری و مسعود ریگی مسائل روحی روانی هم به آبی‌ها اضافه شود. ماجرا از این قرار است که روز پنج‌شنبه احمد مددی سرپرست باشگاه که شنیده می‌شود امروز و فردا به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی خواهد شد سر تمرین تیم می‌رود تا از نزدیک با بازیکنان و کادرفنی دیدار و گفت‌وگو کند.

اما حضور مددی در تمرین نه تنها کمکی به آبی‌ها نمی‌کند، بلکه زمینه‌ساز یک مشکل و حاشیه جدید‌ می‌شود. ماجرا از این قرار است که فرشید اسماعیلی بعد از‌ اتمام تمرین به‌دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد‌تایید باشگاه نیست چون قرارداد با اسماعیلی توسط سعادتمند امضا شده به مددی اعتراض کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد.

بعد از اعتراض اسماعیلی وی با ناراحتی محل تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد اما سرمربی تیم استقلال در واکنش به حرکت هافبک تیمش وی را در اختیار باشگاه قرار داد. قرار بود جلسه کمیته انضباطی اسماعیلی امروز و قبل از بازی با شهرخودرو برگزار شود که به روز دیگری موکول شد. هرچند اگر تنبیه انضباطی هم نبود این بازیکن به‌دلیل مصدومیت مقابل شهرخودرو غایب بود.

گذشته از اتفاقی که در تمرین پنج‌شنبه استقلال رخ داده، اسماعیلی در۲ فصل اخیر از این موارد و اعتراض‌ها و بی‌انضباطی‌ها کم نداشته و به‌قولی یاغی عصر جدید استقلالی‌هاست! او در زمان سرمربی‌گری آندره‌آ استراماچونی به‌خاطر درگیری با علی دشتی در تمرین مورد‌غضب سرمربی ایتالیایی قرار گرفت. بعدها هم به واسطه عملکرد ضعیفش و انتقاد هواداران از او در فضای مجازی با آن‌ها درگیر ‌و در ادامه هم با انجام مصاحبه‌ای تند علیه احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه موقتا از تیم کنار گذاشته شد و حتی پیشکسوتان هم خواهان برخورد قاطع با این بازیکن جنوبی شدند.

اما در آن‌ مقطع فرهاد مجیدی سرمربی تیم بود و به‌خاطر اختلافش با سعادتمند با باشگاه همسو نشد و با انتشار استوری به حمایت از اسماعیلی پرداخت و همین رفتار دوگانه باعث شد تا اسماعیلی دوباره طغیان کند. البته گفته می‌شود او این بار حق داشته و به‌خاطر عدم پرداخت ۱۰ درصد مطالباتش که به همه داده شده و فقط او نگرفته معترض بوده و برخی رسانه‌ها هم از ناراحتی اسماعیلی به خاطر محاسبه هدیه یک هوادار استقلال به بازیکنان به‌جای بخشی از دستمزد و مطالبات آن‌ها شاکی بود و به مددی معترض شده است.

گویا اصل ماجرا به پولی برمی‌گردد که از سوی یکی از هواداران متمول استقلال به باشگاه پرداخت شده ‌و قرار است به‌زودی این پول به او برگردانده شود. در چنین شرایطی بازیکنان استقلال نمی‌‌پذیرند مبلغی که به شکل غیرمستقیم دریافت کردند، قسمتی از قراردادشان است و می‌گویند این پول هدیه‌ای از سوی آن هوادار است. هرچه که باشد استقلال باید یک‌جا جلوی این‌گونه رفتارها و بی‌انضباطی‌ها را بگیرد و مماشات یا رفتار دوگانه را کنار بگذارد. جمع شدن حواشی تیم و یک‌دست شدن اعضای آن یکی از عوامل اصلی موفقیت هر مجموعه‌ای است، کاری که برانکو ایوانکوویچ در زمان حضورش در پرسپولیس انجام داد.

هرچند عوامل دیگری چون حمایت‌های همه‌جانبه مالی، رسانه‌ای و هوادار‌ی هم در موفقیت مرد کروات و تیمش کم‌تاثیر نداشت. البته اسماعیلی روز گذشته با انتشار استوری بلند بالایی توضیحاتی درباره اتفاق تمرین و درگیری لفظی‌اش داد و خطاب به هواداران نوشت به‌زودی همه‌چیز مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج