۱۰۶۸۴۸۱
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای وزیر! استقلال را به آتش کشیدی، رها نمی‌کنی؟

حسین فرزامی گفت: وضعیت در باشگاه استقلال به گونه‌ای از سوی وزارت ورزش رقم خورده که این مجموعه را به ویرانه‌ای سوخته تبدیل کرده است.

خبرگزاری دانشجو: حسین فرزامی گفت: وضعیت در باشگاه استقلال به گونه ای از سوی وزارت ورزش رقم خورده که این مجموعه را به ویرانه ای سوخته تبدیل کرده است.

در روزهایی که اشگاه پرسپولیس با مدیرعامل جدیدش که ظرف ۲۴ ساعت جایگزین مهدی رسول پناه شد خود را برای ورود به قطر و دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا مهیا می کند باشگاه استقلال پس از نمایش خجالت آور مدیرعاملش در تابستان سال جاری درباره بازگرداندن استراماچونی، طی ۳ ماه گذشته پس از استعفای احمد سعادتمند با سرپرستی اداره می شود.

حسین فرزامی، پیشکسوت و عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه اسقلال در گفت و گو با دانشجو، درباره وضعیت فعلی مدیریت در باشگاه استقلال حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

آقای فرزامی! چرا برای استقلال مدیرعامل انتخاب نمی کنند؟

- برای گرفتن جواب این سئوال باید سراغ وزیر بروید و به او بگویید که این باشگاه متعلق به مردم و استقلالی هاست نه شما که هرتصمیمی می خواهید برایش می گیرید.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

- وزیر باید بگوید چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به صاحبان اصلی اش واگذار نمی کند؟ چرا دو دستی استقلال را چسبیده و رهایش نمی کند؟ مردم همه این اتفاقات را از چشم تو می بینند آقای وزیر! در عرض ۲ سال، ۵ تا مدیرعامل عوض کرده ای که چه بشود؟ دیگر از جان این باشگاه چه میخواهی؟ چرا این مردم و تیم استقلال را به حال خودشان رها نمی کنی؟ این مجموعه را در دستت گرفتی و می خواهی آن را از این ویرانه ای که تبدیلش کردی به چه چیزی تبدیل کنی؟ باشگاه با این همه بدهی ارزی و ریالی دیگر مثل کاروانسرایی سوخته است که از همه جایش دود به هوا بلند می شود.

مردم چه اقدامی می توانند انجام بدهند؟

- مردم کار خودشان را کردند ولی اثری از توجه مسئولان کشوری و لشکری نیست! آنها روبروی باشگاه، وزارت ورزش، مقابل مجلس و هر جا لازم بوده تحصن کردند و فریاد کشیدند ولی کسی صدایشان را نشنید. حالا این وظیفه ما پیشکسوتان است.

چه کار می خواهید انجام بدهید؟

- با وکلایی که آنها هم به شدت استقلالی هستند در حال مشورت هستیم تا آقای وزیر و همه مدیرانی که در این سالها به استقلال آورد و این مجموعه را به این روز انداختند را به جایگاه قانون فرا بخوانیم. باید برای تک تک تصمیمات اشتباه شان پاسخگو باشند.

چرا مجلس کاری نمی کند؟

- آنها هم که مثلا نماینده مردم هستند تا ۱۸۰ امضا برای استیضاح وزیر جمع می کنند، شب تا صبح خواب نما می شوند و امضای شان را پس می گیرند. یعنی آدم باید خیلی احمق و ساده لوح باشد که نداند از امروز تا فردا چه حالی به ۱۵۰ نفر دست می دهد که از جمع امضا کنندگان تنها ۳۰ نفر پای امضایشان می مانند و بقیه امضاهای خود را پس می گیرند.

چرا این نوع مدیران برای استقلال انتخاب و منصوب می شوند؟

- این سیاست انگلیس هاست که تفرقه بینداز و حکومت کن! دراین چند سال دیدیم که چطور بین مدیران اسبق، پیشکسوتان باشگاه و برخی بازیکنان اختلاف انداختند. ما متوجه این رویه هستیم ولی دستمان به جایی نمی رسد. یعنی نمی گذارند برسد! تعدادی از پیشکسوتان را دور خودشان جمع کرده اند که همین هم شده عامل بروز اختلاف بین موسپیدهای باشگاه. دو تا مدیر که نمی دانیم کجا سابقه داشته اند را می آورند بعد این همه مدیر استقلالی کاردان باید بیرون بنشینند و از دیدن اشتباهات مدیران استقلال در بستن قرارداد با امثال شفر و استراماچونی حرص بخورند. من دلم به حال مردم می سوزد! به خدا بشگاه بی صاحب شده است! اگر اجازه بدهند ما خودمان از بین مدیران باسابقه استقلالی که خودشان در این تیم توپ هم می زدند می توانیم مدیرعامل انتخاب کنیم ولی نمی گذارند! روی استقلال چمبره زده اند و می خواهند خفه اش کنند.

خواسته امروز شما چیست؟

- اینکه اول از همه ساختمان اداره کل تربیت بدنی استان تهران بالاتر از میدان بهارستان که ساختمان اصلی و دفتر باشگاه استقلال یا همان تاج قدیم بود را به خود باشگاه برگردانند. جایی که بدون اجازه صاحبش شدند، تمام مدارک کتبی و سندی اش در اداره ثبت اسناد ثابت می کند آن ساختمان متعلق به باشگاه استقلال است. بعد هم این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند. مگر همین آقای وزیر وعده نداده بود در مرداد ۱۳۹۹ استقلال خصوصی می شود؟ آقای سلطانی فر، نکند منظورت مرداد سال ۱۴۰۰ است؟ آن زمان که شما از کار برکنار شدی؟ منظورت کدام مرداد بود؟ مهم نیست! آخرین ماه های ریاست و وزارت تان را سپری کنید! سه ماه بعد از عید، همه تان می روید و این باشگاه دوباره به صاحبانش برمی گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      این جماعت غیر از هوچیگری و ننه من غریبم بازی چیز دیگه ای بلد نیستن.همشون سر و ته یه کرباسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی بازیکن ک بود با کیسه دوخته بود با کیسه قرار داد بست بازم تقصیر وزیر ؟
        نادری رو با پول زیاد مرادمند و مظاهری رو اینقد پول دادید ک ندای قلبشان و نشنیدن بازم وزیر
        ی ذره خجالت بکشید تیم باید تیم باشه وگرنه هم هم اگه ستاره باشن بازم قهرمان نمیشن

    • بدون نام

      خدا شفات بده
      وزیر دیگه براتون چیکار کنه، از دستمزد میلیاردی دیاباته و میلیچ گرفته تا خرید بهترین بازیکنهای لیگ،دیگه چه توقعی از وزیر دارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنت رو لنگی

      • حسن ازرشت

        یعنی وزیرورزش فقط بایدبرای تیم قهرمان کاری انجام دهد؟؟قهرمانی مبارکتان،،ولی این تبعیض برای چی،،،مگردوباشگاه استقلال وپرسپولیس های دولتی نیستند؟؟؟؟

      • حسن ازرشت

        شمامعنای هوچیگری رامیدانید؟؟سعی کنید درمقابل یک پیشکسوت موادب باشید ، چندین سال است که میخواهنداین دوباشگاه بزرگ راخصوصی کنند،برای شماسوال نیست که چراچنین کاری انجام نمی شود؟؟

      • حسن ازرشت

        شمااگربادقت کارکردجناب وزیر رانگاه بکنید لازم نیست آقای فرزامی برایتان توضیح دهند،همه چی مشخص است،لغوبازی بانساجی ،باسپاهان و ذوب آهن ،تعیین مدیرعامل نالایق برای باشگاه ووووووووو

    • قهرمان مثل پرسپولیس

      بازم هوچیگری خجالت اوره

    • رضا راد

      ماموریت داره استقلال رو نابود کند

    • کیسه سوز

      اگه وقعا وزیر میخواد بی طرفی شو ثابت کنه یه جام به کیسه بده پرسپولیسم بفرسته دسته دوم.مسی ورونالدو برای کیسه بخره مربی شون بشه زیدان

    • سعید

      مشکل استقلال شماهایید
      ببین کسی تو پرسپولیس تو این پنج سال حرف زده هر روز یکی از شماها تیم رو به هم میزنه میندازه گردن وزیر
      این وزیر هم برای شما خوب چیزی شده

    • بدون نام

      اقای فرزامی در تیم شما همه میخواهند رئیس باشند ومدام مثل سگ وگدا به جون هم می پرند .میتوانی یک مورد از جفاهای وزیر را مستند مطرح کنید.بروید خودتان را اصلاح کنید مدام گناهانتان را متوجه اطرافیانتان نکنید

    • پرهام

      چرا حتی یه لیدر استقلالی چندان برا تیمش ارزش نداره؟
      کمبود از حسن نیت از خودشونه،نمدونن

    • رومزی

      ایناهمش حرف الکیه اگه راست میگی عمل کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج