جاباما
۱۰۶۸۴۸۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حمید صفت قاتل ناپدری شناخته شد

پرونده حمید صفت خواننده رپ که به اتهام قتل پدر خوانده‌اش با قرار وثیقه آزاد شده بود با صدور کیفر خواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

رکنا: پرونده حمید صفت خواننده رپ که به اتهام قتل پدر خوانده‌اش با قرار وثیقه آزاد شده بود با صدور کیفر خواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.
حمید صفت قاتل ناپدری شناخته شد
حمید صفت در حادثه‌ای که ۲۴ مرداد سال ۹۶ و به دنبال درگیری با ناپدری‌اش رخ داد، مرد ۶۶ ساله را راهی بیمارستان کرد که سه روز بعد ناپدری‌ تسلیم مرگ شد.
حمید صفت نیز دستگیر شد، اما در تحقیقات جنایت را قبول نکرد و گفت: روز حادثه با مقتول بحثم شد و یک گلدان برداشتم و به دیوار کوبیدم تا او را بترسانم. بعد به سمتش رفتم و ضربه‌ای به‌صورتش زدم تا اینکه همسایه‌ها با شنیدن صدای دعوا مقابل خانه ما آمدند و دعوا خاتمه یافت. آن روز همراه مادرم از خانه خارج شدیم، بعد از ساعتی حال هوشنگ بد شد و بعد هم فوت کرد.
متخصصان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه علت مرگ قربانی را خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به سرش اعلام کردند. اما اولیای دم و متهم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند و این پرونده چندین بار به کمیسیون‌های مختلف پزشکی قانونی رفت. در این میان حمید صفت به قرار بازداشتش اعتراض کرد و با تصمیم قضات با وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.
اما همچنان تحقیقات در دادسرا ادامه داشت و این‌بار کمیسیون ۱۱ نفره پزشکی قانونی تشکیل شد.
برای برطرف شدن ابهامات، قاضی ساسان غلامی بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور تشکیل هیأت ۱۱ نفر متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد.
هیأت ۱۱ نفره پزشکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و حتی در جلسه تحقیق از حمید صفت خواننده معروف حضور یافتند تا حرف‌های او را بشنوند. با گذشت چند ماه، هیأت ۱۱ نفره نظر خود را اعلام کردند.
حمید صفت قاتل ناپدری شناخته شد
بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همچنین دستور احضار متهم به دادسرا و تحقیق دوباره از وی را صادر کرد.
با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، بنابراین کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد.
بدین ترتیب پرونده برای بررسی و صدور حکم به دادگاه کیفری تهران ارجاع خواهد شد تا در صورت تأیید حکم حمید صفت خواننده معروف از سوی قصات دادگاه، قرار وثیقه او به بازداشت تغییر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک سوال این طرف مشهور هست .حالا را صورتش را محو کردید؟
      طرف یک سرچ توی اینترنت کنه هزارتا عکس از این میاد

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      دستگیر شدم ناراحتم ننه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج