۱۰۶۸۵۴۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یک استقلالی در کلاس‌های پیشرفته مربیگری هلند

خسرو حیدری را باید یکی از بازیکنان شاخص چند سال اخیر فوتبال ایران دانست که پس از پایان دوران فوتبالش خیلی سریع در دوره‌های مربیگری در داخل کشور شرکت کرد و توانست در مدت کوتاهی مدرک مربیگری آسیا را کسب کند.

خبرآنلاین: خسرو حیدری را باید یکی از بازیکنان شاخص چند سال اخیر فوتبال ایران دانست که پس از پایان دوران فوتبالش خیلی سریع در دوره‌های مربیگری در داخل کشور شرکت کرد و توانست در مدت کوتاهی مدرک مربیگری آسیا را کسب کند.

خسرو حیدری از ماه ها پیش به دنبال حضور در کلاسهای پیشرفته مربیگری هلند بود؛ اما این مهم نیازمند این بود که ابتدا در فدراسیون فوتبال هلند به عنوان یک عضو ورود کند و به طور رسمی نامش ریجستر شود.

دیروز این اتفاق برای خسرو رخ داد و او حالا می تواند در کلاسهای دانش افزایی و همچنین وبینارهای مربیگری شرکت کند. دوشنبه همین هفته حیدری در اولین دوره مربیگری این فدراسیون که در آن وبینار انگیزشی بازیکنان برگزار می شود شرکت خواهد کرد. در این دوره مربیانی از کشورهای مختلف از اقصی نقاط دنیا به صورت آنلاین شرکت می کنند.

در صورت پایان کرونا این کلاسها در هلند به صورت حضوری برگزار می شود که خسرو حیدری با ورود به عنوان یک عضو رسمی در این فدراسیون می تواند در تمام کلاسهای پیشرفته مربیگری از جمله کلاس های دانش افزایی، مربیگری و وبینارها شرکت کند.

خسرو حیدری با این ریجستر رسما به عضویت فدراسیون فوتبال هلند درآمده است، اتفاقی خوشایند برای یکی از بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ایران که حالا قدم در مسیر مربیگری گذاشته است.

لازم به ذکر است هلند یکی از کشورهای صاحب سبک در فوتبال است که مربیان بزرگی در فوتبال جهان از مکتب فوتبال این کشور به تیم های بزرگ پیوسته اند. از مربیان بزرگ فوتبال هلند می توان از یوهان کرایوف، آری هان، فرانک رایکارد، رونالد کومان، اریک تن هاگ، فرانک دی بوئر، مارکو فان باستن و گاس هیدینگ نام برد.

یک استقلالی در کلاس‌های پیشرفته مربیگری هلند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      لوییز فن خال رو جا گذاشتی

    • افتخارم ایران

      خخخخخخ کیسه هوچی گر

    • بدون نام

      حالا فکری و نکونام و رحمتی و مرفاوی و مظلومی و حنیف و ارش و پاشازاده و منصوریان و....چه دست اوردی داشتن که این یکی داشته باشه.قحطی خبره

    • بدون نام

      چقد خسرو به لاتین زشت نوشته میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج