۱۰۶۸۷۱۴
۵۰۸۳
۵۰۸۳
پ

کارگر اخراجی هفت‌تپه خودکشی کرد

یکی از فعالین کارگری گفت: آل کثیر بارها عنوان کرده بود که برادران و خواهران معلول داشته و نان آور خانواده است.

امتداد: واپسین ساعات روز جمعه بود که رضا آل کثیر، کارگر قسمت گلخانه بخش خدمات پشتیبانی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به دلیل فشارهای معیشتی و مشکلات اقتصادی خود را در منزل پدری به دار آویخت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

یکی از فعالین کارگری ضمن تشریح این ماجرا، اظهار داشت: این کارگر طی یک ماه گذشته در شرکت مشغول به کار بود که با تصمیم یکباره مسئولین کارخانه از کار اخراج و فرد دیگری جایگزین او شد. رفت و آمد و مراجعات مکرر آل کثیر و ارائه نامه از سازمان بهزیستی به آمیلی، قائم مقام شرکت نیز راه به جایی نبرده و اخراج او مسجل شد. او بارها عنوان کرده بود که سه خواهر و یک برادر معلول داشته و نان آور خانواده است. این مسائل را به جایی نبرد و در نهایت امروز صبح با خبر مرگ او مواجه شدیم.

وی این مورد را چندمین مورد از خودکشی کارگران هفت تپه دانست و اظهار داشت: سال ۹۶ بود که یکی از کارگران خرم آبادی نی‌بر فصلی با سابقه ۱۹ ساله کار در شرکت به دلیل دیرکرد حقوق، خود را به کانال‌های تخلیه آب در کارخانه انداخته و خودکشی کرد.

کارگر اخراجی هفت‌تپه خودکشی کرد

همچنین در سال 98 نیز یکی از کارگران اهل روستای عین خود را دار زد و خانواده صبح روز بعد با جنازه او روبرو شدند. دو مورد قتل هم داشتیم که نشان از وضعیت ناهنجار و بغرنج کارگران در شرکت هفت تپه دارد.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای خودکشی آل کثیر نیز، تصریح کرد: متاسفانه، این اتفاق ساعت یک ظهر روز جمعه در منزل پدری آل کثیر رخ داده که بلافاصله پس از اطلاع خانواده، او را به بیمارستان نظام مافی منتقل کردند و البته تلاش پزشکان برای احیا علائم حیاتی به جایی نرسید و صبح امروز خبر مرگ او اعلام شد. متاسفانه این اتفاق تلخ پس از فشارهای سنگین عصبی ناشی از مشکلات اقتصادی برای آل کثیر رخ داد.

به گفته این فعال کارگری، مراسم تشییع پیکر این کارگر هفت تپه، صبح فردا برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج