۱۰۶۸۷۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عروسی‌هایی که با ورود یگان ویژه تعطیل می‌شوند!

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: مراسمات عروسی و ترحیم باید در استان کنترل شود، در برخی شهرها مراسم‌های عروسی را به زور تعطیل می‌کنیم برای مثال روز گذشته در منطقه طارم مراسم عروسی بود که کارت‌های زیادی پخش کرده بودند که یگان ویژه از استان قزوین ورود و برخورد کردند تا مراسم کنسل شد.

ایسنا: جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: مراسمات عروسی و ترحیم باید در استان کنترل شود، در برخی شهرها مراسم‌های عروسی را به زور تعطیل می‌کنیم برای مثال روز گذشته در منطقه طارم مراسم عروسی بود که کارت‌های زیادی پخش کرده بودند که یگان ویژه از استان قزوین ورود و برخورد کردند تا مراسم کنسل شد.

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در قزوین که امروز ۲۲ آذرماه در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان نارنجی است و اگر مراقبت‌ها ادامه پیدا کند طی سه هفته آینده وضعیت سفید می‌شود، همانطور که آمار در استان قزوین نشان می‌دهد ۵۰ درصد ابتلا به علت دورهمی خانوادگی است، طی چند ماه گذشته مردم به ما اعتماد کردند و همکاری خوبی با ما داشتند هم اکنون نیز نیاز است در حوزه تجمعات خانگی اقداماتی صورت بگیرد.

عروسی‌هایی که با ورود یگان ویژه تعطیل می‌شوند!

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد و کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید در حوزه فرهنگ‌سازی قدم بردارند تا بتوانیم دورهمی‌های خانوادگی را کاهش دهیم همانطور که در روز سیزدهم فروردین مردم همکاری کردند، در حال حاضر تجمعات کانون بیماری حساب می‌شود بنابراین باید مورد توجه قرار بگیرند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مراکز تجمع شامل خانه سالمندان، سربازخانه‌ها، زندان‌ها و مراکز نگهداری معلولان است که باید توسط سازمان‌های متولی نظارت دقیقی صورت بگیرد و مراقبت‌های لازم اجرایی شود، چرا که افراد مختلف در این مراکز نگهداری می‌شوند و مراعات پروتکل‌ها در این مراکز تجمع مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت نارنجی تردد در اختیار استانداران است، با توجه به اینکه ما مجموعه شهری داریم و شهرها نزدیک هستند بنابراین منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ تا زمانی که وضعیت زرد شود ادامه دارد، همچنین تردد بین شهری در استان قزوین برقرار است و منعی برای آن وجود ندارد، اما ورود و خروج خودرو با پلاک غیربومی در استان ممنوع و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی است.

حبیبی تأکید کرد: مراسمات عروسی و ترحیم باید در استان کنترل شود، در برخی شهرها مراسم‌های عروسی را به زور تعطیل می‌کنیم برای مثال روز گذشته در منطقه طارم مراسم عروسی بود که کارت‌های زیادی پخش کرده بودند که یگان ویژه از استان قزوین ورود و برخورد کردند تا مراسم کنسل شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی نیز روند خوبی دارد و باید حمایت شود، از فرمانداران درخواست می‌کنیم طرح را حمایت کنند این حمایت باید تداوم داشته باشد، در حال حاضر تعداد زیادی از بیماران توسط اعضای طرح شهید سلیمانی در منزل تحت مراقبت هستند و کپسول اکسیژن و دارو دریافت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: ۱۷ و نیم درصد از مبتلایان کرونا در استان را کارگران تشکیل می‌دهند که این عدد قابل توجه است، دولت از روز اول اجازه نداده واحد تولیدی تعطیل شود در عین حال انتظار می‌رود برای سلامت کارگران همکاری خوبی صورت بگیرد، از مسئولین صنعت می‌خواهیم که برنامه جدی برای واحدهای تولیدی داشته باشند استان ما استانی کارگری است و نیاز به مراقبت جدی دارد.

وی تأکید کرد: درخواست بازگشایی رستوران‌ها، آموزشگاه و نمایشگاه‌ها باید بررسی شود، بعد از بررسی تعهدات مطرح شده در قرارگاه ستاد کرونا برای این مسئله تصمیم‌گیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج