۱۰۶۸۸۱۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آقای اردوغان؛ از شما متشکریم!!!

اظهارات نسنجیده نخست وزیر ترکیه در باکو درخصوص تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و به طور ناخواسته یادآوری پیوندهای ناگسستنی قومیت پرافتخار آذری زبان باعث شد تا بار دیگر خاطره تلخ جدا شدن بخش هایی از پیکره ایران در اذهان بیدار شود.

خبرآنلاین: اظهارات نسنجیده نخست وزیر ترکیه در باکو درخصوص تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و به طور ناخواسته یادآوری پیوندهای ناگسستنی قومیت پرافتخار آذری زبان باعث شد تا بار دیگر خاطره تلخ جدا شدن بخش هایی از پیکره ایران در اذهان بیدار شود.

مناطق قفقاز و قومیت آذری در طول تاریخ بخش هایی از تاریخ تمدن ایران بوده اند و همچنان هر آزاده آذری زبانی در ورای مرزهای ایران در آرزوی بازگشت به مام میهن می باشد و اظهارات آقای اردوغان خروش وحدت آمیز ایرانیان را به امید رجعت پرستوهای مهاجر ایران به میهن عزیزشان زنده کرد.

هرچند نخست وزیر ترکیه هدف دیگری را دنبال می کرد، اما این مواضع غیر دیپلماتیک و نادرست وی باردیگر ضرورت وحدت و انسجام ملی را در پهنه سرزمینمان در مقابل خوابهای شوم تجزیه طلبانه یادآور شد. ایرانیان اعم از آذری و ترک و کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و لر و... رنگ های زیبایی از رنگین کمان هویت بخش موجودیتی به نام ایران هستند که این موجودیت در طول چهار دهه گذشته حسرت جدایی از مام میهن را بر دل بدخواهان و دشمنان گذاشته است.
آقای اردوغان از اینکه در این مقطع حساس و شرایط خاص منطقه و کشورمان با بی تدبیری طمع کارانه خود موجب شدید تا ایرانیان عمق خطر و تهدید را به وضوح درک نمایند از شما متشکریم!

از شما سپاسگزاریم؛ که با مواضع خود به ایرانیان یادآوری کردید که چگونه برای تجزیه سوریه تکفیری ها و داعش را به مزدوری گرفتید و هزاران سر از بدن جدا کردید و چه شهرهایی را ویران ساختید تا امپراطوری کاغذی ایجاد کنید و قطعا از تکرار این تراژدی وحشتناک در نقاط دیگر ابا نخواهید داشت.

امیدواریم پیش از آنکه نام شما در کنار نام صدام حسین در اذهان ایرانیان ثبت شود از اظهارات خود ابراز ندامت کنید.

روح الله جمعه ای

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج