۱۰۶۸۸۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد ۳میلیون دلاری تراکتور به کی‌روش!

پس از برکناری علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تراکتور شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی‌روش، سرمربی اخراجی تیم ملی کلمبیا به ایران به واسطه عقد قرارداد با باشگاه تبریزی مطرح شد.

روزنامه خراسان: پس از برکناری علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تراکتور شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی‌روش، سرمربی اخراجی تیم ملی کلمبیا به ایران به واسطه عقد قرارداد با باشگاه تبریزی مطرح شد. این شایعه زمانی قوت گرفت که مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی و بازیکن محبوب و مورد اعتماد کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی موقت سرخ‌پوشان تبریزی انتخاب شد.

برخی این اقدام مالک باشگاه تراکتور را مقدمه‌چینی برای حضور کی‌روش روی نیمکت پرشورها تلقی کردند اما یک نکته مهم نادیده گرفته شده بود؛ قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط لیگ برتری‌ها! هرچند این قانون ابتدا برای پرسپولیس و استقلال مصوب شده بود اما با اعتراض سرخابی به همه لیگ برتری‌ها تعمیم داده شد و به واسطه همین قانون عجیب و من‌درآوردی بازگشت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال هم منتفی شد. اما زنوزی، مالک باشگاه تراکتور به خاطر خصوصی بودن باشگاهش ظاهرا تلاش کرده این قانون را به نوعی دور بزند.

این موضوعی است که روز گذشته هوشنگ نصیرزاده، معاون باشگاه تراکتور فاش کرد و از مذاکره مالک باشگاه تراکتور با کی‌روش خبر داد. او با تایید شایعات اخیر درباره کی‌روش گفت: «باید موضوع صحبت زنوزی با کی‌روش را افشا کنم. در همین مقطع هم این پیشنهاد صورت گرفت زیرا زنوزی با این مربی دوستی خیلی خوبی دارد. قبل از این هم بخشی از مطالبات کی‌روش از فدراسیون را زنوزی پرداخت کرده بود که نمی‌دانم فدراسیون این پول را برگرداند یا نه؟ مالک باشگاه درباره این‌که آیا می‌توانیم مربی خارجی بیاوریم با من صحبت کرد که گفتم نمی‌توان بازیکن یا مربی خارجی جذب کرد.»

معاون ورزشی باشگاه تراکتور افزود: «زنوزی گفت در این قانون نوشته نشده نمی‌توان مدیر فنی خارجی جذب کرد که پاسخ دادم این موضوع تغییر شکل پیدا می‌کند و خودبه‌خود مدیر فنی را هم شامل می‌شود. به همین دلیل امکان صدور کارت شرکت در مسابقات برای کی‌روش وجود نخواهد داشت اما این موضوع مسکوت ماند. » نصیرزاده حتی به طور ضمنی و غیرمستقیم به دستمزد پیشنهادی تراکتور به کی‌روش هم اشاره کرد و گفت: «قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا سالانه ۳میلیون دلار بوده و این سوال مطرح است که آیا تراکتور توان پرداخت چنین مبلغی را دارد.

باید بگویم به هر صورت وقتی صحبتی با چنین فردی می‌شود از مبلغش هم آگاهی دارید اما در حال حاضر موضوع بازگشتش منتفی است.» گویا تراکتور از طریق اشکان دژاگه با الکساندر نوری مشغول مذاکره است. علاوه بر این افشین قطبی هم گزینه سرمربیگری تراکتور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزاده

      امیدوارم که کیروش بیاد تراکتور و از اونجام تیم ملی واقعا نبود کیروش لطمه میزنه به فوتبال کشور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج