۱۰۶۸۸۷۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ابهام لغو بازی؛ پرسپولیس شاکی است یا عصبانی؟

روز جمعه همه چیز عادی و طبیعی به نظر می‌رسید. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی بر انجام بازی با ذوب‌آهن تأکید کرد.

روزنامه ایران ورزشی: روز جمعه همه چیز عادی و طبیعی به نظر می‌رسید. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی بر انجام بازی با ذوب‌آهن تأکید کرد. ساعتی بعد یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بازی هم شرکت کرد. تیم ذوب‌آهن به تهران آمد و جلسه هماهنگی مسابقه هم برگزار شد اما هیچ‌کس نفهمید تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن چند نفر بوده که سازمان لیگ با برگزاری مسابقه موافقت کرده است.

از غروب جمعه شایعات درباره تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن شروع شد و هر بار تعداد بازیکنان مبتلا به ویروس کم و زیاد می‌شد. همچنین شایعات درباره کرونایی شدن قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن هم به اوج رسید و حتی گفتند به او اجازه سوار شدن به هواپیما را نداده‌اند که در نهایت این هم تکذیب شد.در نهایت جمعه شب و در حالی که تیم‌ها در اردوی پیش از بازی بودند اعلام شد ستاد کرونا بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن را لغو کرده است.این بازی در شرایطی لغو شد که تست آخر بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس منفی اعلام شد و سرخ‌ها آماده این بازی بودند اما با اینکه خود ایفمارک برای تست‌های تیم ذوب‌آهن ورود کرده بود سر آخر مشخص نشد این تیم چند کرونایی دارد و برای اینکه ریسکی صورت نگیرد و پرسپولیسی‌ها در آستانه فینال آلوده نشوند این بازی لغو شد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس دیروز در مصاحبه‌ای گفت: «ساعت ۱۱ دیشب (جمعه شب) بود که به من گفتند بازی لغو شده ولی ما باید این موضوع را از ۲ جنبه در نظر بگیریم. اول اینکه ما در فینال آسیا هستیم و متأسفانه بازی قبل ما با نساجی هم کنسل شد و می‌توانستیم به بازی با ذوب‌آهن به عنوان پیش‌بازی نگاه کنیم. البته ذوب‌آهن هم چندین کرونایی داشت و آنها هم چندان مقصر نبودند. البته ما متوجه شدیم تست اول آنها منفی بوده ولی تست دیروز آنها مثبت بوده است.

در این بین سازمان لیگ، ایفمارک و... همه تلاش کردند ولی در مجموع بازی ما لغو شد و امروز (شنبه) بازی درون تیمی با داور و زمین رسمی انجام خواهیم داد.»وی در پاسخ به این سؤال که این بازی از طریق سازمان لیگ لغو شده یا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: «از طریق سازمان لیگ به ما اطلاع دادند ولی ستاد مبارزه با کرونا با توجه به اینکه ذوب‌آهنی‌ها چند تست منفی داشتند و به یکباره تست برخی از آنها مثبت شد چنین تصمیمی را گرفت. ممکن بود با برگزاری این بازی بازیکنان ما و خودشان که تستشان منفی شده درگیر شوند.»با اینکه در صحبت‌های پیروانی نشانه‌ای از عصبانیت دیده نمی‌شد و شاید طبیعی باشد که اعضای تیم به خاطر بازی نکردن ناراحت و عصبانی باشند اما برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند باشگاه پرسپولیس قصد دارد از ذوب‌آهن شکایت کند.

در این خصوص مهر نوشت: «باشگاه پرسپولیس معتقد است تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن در حدی نبوده که منجر به لغو آن شود اما با پخش شدن برخی شایعات و برخی سناریوهای نخ‌نما شده از سوی باشگاه رقیب سازمان لیگ فوتبال بدون ارائه توضیح خاصی در این خصوص اقدام به تعویق زمان برگزاری این بازی کرده است.باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را مبنی بر لغو این دیدار به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به برگزاری بازی در دوران شیوع بیماری کرونا به سازمان لیگ فوتبال ارسال کند.

مدیران باشگاه منتظر برخورد کمیته انضباطی فدراسیون با این اتفاق هستند.»با این حال دیروز با وجود توضیحات سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن از سازمان لیگ و ایفمارک هیچ‌کس دقیقاً توضیح نداد که چه اتفاقی افتاده و بنا به کدام دلیل منطقی و قانونی مسابقه لغو شده است تا ابهاماتی در خصوص این تصمیم به وجود بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حیدر

      باشگاه رقیب؟ آقا شما دوتا بازی رو انجام میدادین ببینم کسی چیزی میگفت

    • بدون نام

      کار درستی بود لغو شد !؟!قطر خیلی سخت می گیرد!

    • بدون نام

      ... اگربازی قبلی دانشگرراقبل ازگل مساوی به زمین می‌فرستاد، شاید گل مساوی رانمی خورد، نه اینکه دقیقه نود برای وقت تلف کردن..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج