۱۰۶۹۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هرمزگان «خفاش‌ شب» ندارد

فرمانده انتظامی هرمزگان وجود خفاش شب و ربودن و قتل زنان در بندرعباس را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی هرمزگان وجود خفاش شب و ربودن و قتل زنان در بندرعباس را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست.

سردار رضا محمدی‌یگانه در آیین سی‌امین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در بندرعباس، ضمن تکذیب مجدد شایعه قتل زنجیره‌ای زنان در بندرعباس گفت: گزارش و پرونده‌ای مبنی بر ربودن و موارد دیگر مربوط به زنان در سال جدید نرسیده است.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال حدود ۲۱ هزار خبر به مرکز ۱۱۰ نیروی انتظامی در هرمزگان اطلاع داده شد، تصریح‌کرد: از این تعداد ۶۰ درصد عملیاتی شد و ماموران ما در محل حضور پیدا کردند و در مدت‌های اخیر حتی یک خبر در مورد بحث خفاش‌شب و ربودن خانم‌ها و آزار و اذیت آنها نداشتیم و معلوم نیست در این خصوص چگونه و بر چه اساسی ادعاهایی مطرح و شایعه پراکنی می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: در یک مورد نیز مطرح شد مراسم ختمی در یکی از مساجد برای یکی از کشته‌شدگان برپا می‌شود که این مسئله نیز واقعیت نداشت و مراسمی برگزار نشد.

محمدی‌یگانه با بیان اینکه این شایعات اثرات نامناسبی در تعاملات اجتماعی و حتی کمک به همنوع در بندرعباس داشته است، عنوان‌کرد: این شایعه بی‌پایه و اساس هزینه‌های خانواده‌ها را نیز افزایش داده و خانواده‌ها به سمت استفاده از آژانس‌های تلفنی به جای حضور در خیابان و استفاده از تاکسی روی آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان مسئول انتظامی استان به صراحت اعلام می کنم این مسائل شایعه و از پایه کذب بوده و در مدت اخیر در هرمزگان دو فقره قتل به وقوع پیوسته که یکی مربوط به درگیری فردی معتاد در بندرعباس بوده که آن هم از اتباع خارجی بوده و دیگری در میناب به دلیل ارتباط غیرمتعارف رخ داده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه تصریح‌کرد: این شایعات نیز از زمان پیداشدن جسد یک خانم در کنار ساحل بندرعباس قوت گرفت که براساس اعلام پزشکی قانونی مرگ وی بر اثر خفگی در آب بوده و هیچ آثار ضرب و جرحی در بدن او پیدا نشده و تحقیقات نیز نشان می‌دهد در این خصوص جنایتی اتفاق نیفتاده است.

محمدی یگانه با بیان اینکه بدخواهان با شایعه پراکنی در فضای مجازی در بندرعباس احساس ناامنی ایجاد کرده‌اند، گفت: این مسائل به هیچ عنوان صحت ندارد و متاسفانه در برخی جلسات رسمی نیز عده‌ای که دارای مسئولیت بوده‌اند، بدون علم و اطلاع و با سیاست‌زدگی در مورد این شایعه موضع گیری کرده و خدمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی را با شایعه زیر سوال می‌برند.

فرمانده انتظامی هرمزگان وجود خفاش شب و همچنین ربودن و قتل زنان در بندرعباس را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست و گفت: برخی با ایجاد این‌گونه شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها زیر سئوال بردن خدمات نیروی انتظامی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج