۱۰۶۹۰۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عذرخواهی هافبک جوان پیکان از محسن ربیع‌خواه

هافبک پیکان تهران بابت مصدومیت محسن ربیع خواه در جریان بازی دیروز ابراز ناراحتی کرد.

ورزش سه: هافبک پیکان تهران بابت مصدومیت محسن ربیع خواه در جریان بازی دیروز ابراز ناراحتی کرد.

در جریان مسابقه روز گذشته پیکان و آلومینیوم اراک در یک صحنه علیرضا کوشکی هافبک جوان خودروسازان با محسن ربیع خواه هافبک باتجربه اراکی ها دوئلی را بر سر تصاحب توپ داشتند که اتفاق تلخی برای ربیع خواه پیش آمد. در این صحنه ربیع خواه از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد و به همین خاطر مدتی دور از میادین خواهد بود.

حالا هافبک پیکانی‌ها نسبت به این اتفاق ناراحت است. کوشکی در این خصوص به خبرگزاری ایلنا گفته است: « من بعد از بازی به ایشان زنگ زدم و معذرت‌خواهی کردم. مصدومیت ایشان در شرایطی رقم خورد که بعد از عبور از آقای شریفات، آقای ربیع خواه مقابل من بود و وقتی آقای شریفات روی من خطا کردند، روی مچ پایشان افتادم و همین باعث شد تا آن مصدومیت تلخ به وجود بیاید.»

وی ادامه داد: «به خاطر این مصدومیت خیلی ناراحت شدم و کاملا ناخواسته بود. آسیب دیدگی آقای ربیع خواه برای من آزاردهنده بود و امیدوارم که هر چه سریعتر سلامتی‌شان را به دست بیاورند.»

هافبک پیکان درباره بازی با آلومینیوم تاکید کرد: « تیم ما در هفته‌های ابتدایی با توجه به تاکتیکی که آقای تارتار ارائه کرده‌اند نتایج خوبی به دست آورده است و به جایگاهی مدنظرمان بوده دست پیدا کرده‌ایم. مقابل آلومینیوم هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی شما بعضی اوقات با بدشانسی رو به رو می‌شود. کسب یک امتیاز از این بازی برای ما بد نبوده و امیدواریم در هفته‌های آینده به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.»

کوشکی در پایان درباره آینده پیکان نیز گفت: « روند ما با هدایت آقای تارتار خیلی خوب است و سرمربی کاربلدی هستند که در یادگیری و همینطور آموزش دقت دارند. ایشان هر کسی که شایسته بازی در ترکیب باشند میدان می‌دهند و یک حامی واقعی برای تیم و بازیکنان هستند. شرایط خیلی خوب است و اعضای باشگاه و مدیرعامل دست به دست هم داده‌اند که بهترین نتایج را کسب کنیم. ما به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم که تیم بسیار خوبی هم برای به دست آوردن این هدف بزرگ داریم. یقینا همدلی و همراهی بازیکنان و تیم برای به دست آوردن این هدف مهم یک فصل خوب را رقم می‌زند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج