۱۰۶۹۲۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در جریان شکست تیمش مقابل کلوب بروژ به میدان رفت.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند پس از چهار ماه دوری از فهرست یا نیمکت‌نشینی متوالی در رویال آنتورپ بلژیک، طی ۷۲ ساعت اخیر دو بار در ترکیب تیمش قرار گرفته که هر دو مسابقه با شکست‌های ۲ بر صفر تیمش همراه بوده است.

دروازه‌بان ایران در سالیان اخیر که امیدوار بود با فرصت دوباره برای بازی در آنتورپ بلژیک مجددا به تیم ملی هم دعوت شود، در دو بازی متوالی برای تیم جدیدش نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و این اتفاق شاید جایگاه او را هم در تیمش هم دچار تغییر کند.

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

بیرانوند سه شب قبل در دیدار هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا نخستین بازی خود برای رویال آنتورپ بلژیک را مقابل تاتنهام انگلیس انجام داد و با وجود هشت مهار موفق و عملکرد درخشانی که از خود بر جای گذاشت، اما دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و نتوانست برابر شاگردان ژوزه مورینیو کلین‌شیت کند.

تیم فوتبال رویال آنتورپ از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه و در حالی که علیرضا بیرانوند را برای نخستین بار در ژوپیر لیگ بلژیک در ترکیب ابتدایی خود داشت، در چارچوب هفته شانزدهم این رقابت‌ها در بوسویل استادیوم میزبان تیم رده دومی کلوب بروژ بود.

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

بیرانوند که امیدوار بود پس از ۱۱ هفته نیمکت‌نشینی و ۳ مسابقه دوری از فهرست طی ۱۴ هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک، در نخستین بازی خود در این مسابقات برابر کلوب بروژ کلین‌شیت کند، تنها با گذشت سه دقیقه از شروع مسابقه روی توپ بلند از میانه زمین به محوطه جریمه و شوت روی پای کرپین دیاتا دروازه خود را باز شده دید.

آنتورپ در دقیقه ۱۶ با اخراج ژلین ۱۰ نفره شد تا کارش در ادامه مسابقه سخت‌تر شود ولی در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود کلوب بروژ پایان پیدا کرد.

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

اتفاق شروع مسابقه، در آغاز نیمه دوم هم برای بیرانوند افتاد و او دروازه خود را روی یک شوت محکم باز شده دید و نتوانست واکنش مناسبی داشته باشد.

کلوب بروژ در دقیقه ۴۹ صاحب یک ضربه کرنر در سمت راست زمین شد که پاس به پشت محوطه جریمه را ماتس ریتس با شوت محکم زمینی و در حالی که بیرانوند تنها نظاره‌گر توپ بود و روی زمین افتاد، تبدیل به گل کرد.

در ادامه تلاش یاران بیرانوند برای جبران نتیجه ثمری نداشت و در نهایت کلوب بروژ موفق شد به پیروزی ۲ بر صفر برابر رویال آنتورپ دست پیدا کند و با این برد ۳۳ امتیازی شده و به صدر جدول ژوپیر لیگ بلژیک برود.

تیم فوتبال رویال آنتورپ هم با دومین باخت پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک ۲۵ امتیازی ماند و در جایگاه هفتم جدول ایستاد و فرصت صعود به رده چهارم را از دست داد.

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

بیرانوند که عملکردش مقابل کلوب بروژ مورد انتقاد ایوان لکو، سرمربی رویال آنتورپ هم قرار گرفت و موجب نارضایتی او شد، احتمالا از دیدار آینده تیمش و همچنین در بازی‌های حساس لیگ اروپا فرصت حضور در مسابقات را از دست بدهد و دوباره نیمکت‌نشین ژان بوته فرانسوی شود.

با این وجود، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ امیدوار است درخشش خود در دیدار با تاتنهام را که مورد توجه رسانه‌های خارجی هم قرار گرفته بود، در فرصت بعدی که توسط ایوان لکو به دست می‌آورد، تکرار کند و جایگاه ثابتی در رویال آنتورپ به دست بیاورد.

غافلگیری بیرانوند بعد از تاتنهام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج