۱۰۶۹۸۸۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

همسر حجازی: به رشید گفتم، پسرم خوشحالم کردی

همسر ناصرخان حجازی گفت: در یک فضای احساسی بیننده بازی استقلال با شهرخودرو بودم و از دیدن عملکرد آقای مظاهری خیلی خوشحال شدم.

خبرورزشی: همسر ناصرخان حجازی گفت: در یک فضای احساسی بیننده بازی استقلال با شهرخودرو بودم و از دیدن عملکرد آقای مظاهری خیلی خوشحال شدم.

محمدرشید مظاهری در روز ۲۳ آذر که بسیاری از هواداران استقلال در صفحات مجازی مشغول انتشار عکس ناصر حجازی و تبریک سالروز تولد این اسطوره مردمی و محبوب بودند قبل از شروع بازی با شهرخودرو روی پیراهنش تی‌شرتی پوشیده بود که منقش به عکس حجازی‌ بود. لباس دروازه‌بانی مظاهری شبیه همان لباس مورد علاقه ناصر حجازی دوخته شده بود البته سال‌ها قبل در بازی فینال جام حذفی سیدمهدی رحمتی چنین حرکتی را انجام داد و اتفاقاً روی درخشش او بود که در ضربات پنالتی استقلال قهرمان جام حذفی شد.

رشید قبل از پوشیدن این لباس از خانواده حجازی کسب تکلیف کرده و اجازه خواسته بود. خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی در همین خصوص گفت: چند شب قبل از بازی استقلال آقای مظاهری با من تماس گرفت و گفت از آنجا که بازی استقلال ۲۳ آذر برگزار می‌شود به من اجازه می‌دهید لباس مورد علاقه حجاری‌ را بپوشم؟ من هم گفتم خیلی خوشحال می‌شوم پسرم که ببینم یاد و خاطره ناصر زنده نگه داشته می‌شود. آقای مظاهری گفت قصد دارد بعد از بازی لباس را بیاورد که رویش را امضا کنیم و به نفع مؤسسه خیریه محک به حراج بگذاریم. اخلاق و نیت این جوان برایم خوشحال‌کننده بود. به خودش هم گفتم اتفاقاً کفش ناصر را به نفع خیریه ۵۰ میلیون تومان فروختیم.

خانم شفیعی در ادامه گفت: در یک فضای احساسی بیننده بازی استقلال با شهرخودرو بودم و از دیدن عملکرد آقای مظاهری خیلی خوشحال شدم. بازی سختی بود به سیدمهدی رحمتی عزیز که در سالیان گذشته همواره نسبت به ناصر حجازی و خانواده‌اش محبت داشته باید بگویم تیم خیلی خوبی درست کرده که ۱۰ نفره مقابل تیم بزرگ استقلال ایستادگی می‌کرد اما خوشحالم که استقلال برنده این مسابقه شد و گلی دریافت نکرد. امیدوارم این تیم در ادامة مسابقاتش نیز به موفقیت برسد.

همسر حجازی در پایان گفت: ساعت ۱۱ صبح یک‌شنبه ۲۳ آذر همراه با دختر و دامادم به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) رفتیم تا در سالروز تولد ناصر شمعی بالای سنگ مزار او روشن کنیم و به نوعی دقایقی را به یاد گذشته‌ها خلوت کنیم اما به محض ورود به قطعة نام‌آوران با جمعیت چند ۱۰۰ نفری مواجه شدم.

مسلماً در این شرایط کرونایی اصلاً صلاح نیست جایی تجمع باشد ولی دوستداران ناصر برایش بنرهای بزرگی درست کرده و کیک تولد و شیرینی آورده بودند. با دیدن جمعیت و نگرانی بابت کرونا دو ماسک سه‌لایه زدم و دقایقی را بغض‌آلود مشغول تشکر از این همه محبت شدم. نمی‌دانم حکایت ناصر با آن بالایی چیست که هر سال محبت مردم نسبت به او بیشتر سال قبل می‌شود. فقط می‌توانم به نوبه خودم از تک‌تک این بزرگواران صادقانه و خالصانه تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش.ص

      چهارتا حرف بد از اونها که سر دربی به کار می بردی هم یادش می دادی تا خوشحال تر بشی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم گل گفتی

      • بدون نام

    • بدون نام

      زنده باد

    • بدون نام

      جوجه ها رو آخر پاییز می‌شمرن

    • بدون نام

      خودش ادم بود
      ربطی به بالا و پایین نداره
      تو این روزگار ادم بودن و ادم ماندن سخته

    • amir

      کار خوبی کردی بانو .مکتب حجازی باید بخودش افتخار کنه چون شما حمایتش میکنی . اصن رشید خود حجازی. مکتب مهمه ولاغیر .مکتب حجازی معروفه بانو . همون مکتبی که در سازنده اش فحش میدن به بازیکن حریف. مکتب فراموش نکن بانو.

      پاسخ ها

      • ابوالفضل

        کلامت طلا

    • بدون نام

      بزرگتر و با شخصیت ترین فوتبالیست تاریخ ما ناصر خان حجازیه .
      دیدن عکس و بنر ایشان هم به ما حس خوبی میده
      یادش همیشه زنده خواهد ماند چون بزرگ مرد و جنتلمن واقعی بود

      پاسخ ها

      • کوروش پرسپولیسی

        واقعاچه دنیای عجیبیه اخراجیهای پرسپولیس میبرن وپیراهن اسطوره هاشون بهشون میدن نادری ومظاهری

    • حسن غلامی

      حجازی مردی بود که به ورزش وفوتبال ایران عزت وآبرو داد وقتی لفظ اسطوره را کنار نام حجازی می گذاری حتی این کلمه اعتبار پیدا می کند من به عنوان یک هوادارپرسپولیس به ناصر حجازی اسطوره بزرگ ونجیب فوتبال ایران افتخار می کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج