تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان برای ایرانسل
ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفنهمراه است که امسال موفق به دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده است.
برترینها: ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفنهمراه است که امسال موفق به دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده است.
دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، در مراسم اعطای این تندیس که سهشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد تصریح کرد: تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان، هر سال طی یک همایش اهدا میشد و امسال با توجه به شرایط کرونایی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکتهای برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا کنیم.
دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت: امسال رشد مصرف دیتا در شبکۀ ایرانسل، تقریبا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالی که روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را توسعه دهیم که کار نسبتاً سنگینی انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت، برای کمک به توسعۀ تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و... تشکر کنم.
ارسال نظر