۱۰۶۹۹۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یکی به آشتیانی پست بدهد تا راحت شویم!

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به صحبت هایی که مدیرعامل پیشین این باشگاه مطرح کرده است تاکید کرد واعظ آشتیانی به دنبال پست در ورزش است و اگر یکی پیدا شود که به ایشان پست بدهد دست از سراستقلال خواهد برداشت.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به صحبت هایی که مدیرعامل پیشین این باشگاه مطرح کرده است تاکید کرد واعظ آشتیانی به دنبال پست در ورزش است و اگر یکی پیدا شود که به ایشان پست بدهد دست از سراستقلال خواهد برداشت. علی فتح الله زاده همچنین در مورد اسنادی که از سوی آشتیانی منتشر شده است، گفت: اسنادی که ایشان در اختیار خبرنگاران قرار داده مربوط به دو دهه پیش است و سند جدیدی ندارد!

علی فتح الله زاده به صحبت های امروز امیررضا واعظی آشتیانی در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی اشاره کرد و گفت: این صحبت ها قبل از این هم صد بار تکرار شده و دیگر برای کسی جذابیت ندارد. اگر براساس گفته ایشان بنده خلافی مرتکب شده ام چرا کسی با من برخورد نمی کند. مگر مراجع قانونی و حسابرسی در باشگاه ما حضور پیدا نمی کنند که بخواهند با این مسائل برخورد کنند؟

وی افزود: اگر من خلافی مرتکب شده بودم مطمئن باشید تا به حال بارها مورد مواخذه قرار گرفته بودم. بزرگتر از من را بارها مواخذه و بازخواست کرده اند. چطور می شود که این همه خلاف من در باشگاه کرده باشم و هیچکس هم نخواهد سوالی کند و با من برخورد کند. اینها همه مغلطه و سفسطه است و جذابیتی برای مردم و علاقمندان به فوتبال ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ساختمانی که آشتیانی مدعی فروش آن است گفت: این مسائل کهنه و رنگ و رو رفته است. زمانی که من در باشگاه استقلال بازیکنان را ترانسفر می کردم درآمد باشگاه از هزینه هایش بیشتر بود و ما برای درآمدزایی بیشتر با مصوبه هیات مدیره این کار را کردیم. من در دوره مدیریتم هیچ کاری را بدون مصوبه هیات مدیره انجام نمی دادم.

فتح الله زاده با تاکید بر اینکه صحبت های واعظ آنقدر تکراری و بی اساس است که اصلا نمی توان جوابی به آن داد خاطرنشان کرد: ایشان تا دیروز به کمپ استقلال گیر داده بود اما زمانی که آقای خطیب آمدند و تاکید کردند کمپ برای استقلال است رفته سراغ موارد دیگر. قرارداد ما با اداره کل تربیت بدنی تهران کاملا مشخص است و قرار شده بود که ما در سه سال در این زمین ساخت و ساز کنیم. بعد از آن هم به خاطر پیشرفت کاری که صورت گرفت سند این کمپ به اسم استقلال صادر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده خطیب هم در این بحث مرتکب خلاف شده است گفت: متاسفانه ایشان اطلاعات کافی در این زمینه ندارد و اسنادی که در اختیار دارد مربوط به دهه های قبل است. اسناد او مربوط به سال 78 است در حالی که اسناد جدیدی در اختیار ماست و سندیت حرف هایمان را ثابت می کند. از دید ایشان همه متخلف و خلافکار هستند اما خودشان هیچ خلافی نمی کنند.

فتح الله زاده در مورد اینکه آشتیانی عنوان کرده هیچ بدهی برای باشگاه استقلال نگذاشته و بدهی باقیمانده مربوط به سازمان تربیت بدنی است گفت: ایشان زمانی که قرار بوده سازمان تربیت بدنی سهم خودش را بدهد هیچ قراردادی برای این کار نداشته اما حالا که بدهی باشگاه باقی مانده آن را به سازمان تربیت بدنی نسبت می دهد اما من که با سازمان قرارداد داشتم و 50 درصد تعهدات مالی خود را انجام داده ام، بدهی ام برای وزارت ورزش نیست و به استقلال مربوط است! این تناقض خودش نشان دهنده همه چیز است. من در این سه سال طبق توافقی که با وزارت ورزش داشتم 50 درصد تعهدات مالی خودم را انجام دادم اما وزارت ورزش به تعهداتش عمل نکرد.

مدیرعامل استقلال در مورد اجاره دادن دو طبقه از ساختمان باشگاه استقلال نیز گفت: اتفاقا در زمان خود ایشان این دو طبقه اجاره داده شده بود که من وقتی آمدم این دو طبقه را آزاد کردم و در اختیار باشگاه قراردادم.

علی فتح الله زاده در مورد بی میلی واعظ آشتیانی برای مدیرعاملی باشگاه استقلال هم به خبرنگار مهر گفت: مگر کسی به ایشان گفته بیا مدیرعامل شو که حالا تمایلی به این کار ندارد. آقایانی که ادعای اخلاق مداری و امانتداری می کنند این اظهار نظرها را می کنند و بعد به خاطر پست و مقام دست به هر کاری می زنند. یکی بیاید در ورزش پستی به ایشان بدهد تا دست از سر استقلال بردارد و ما هم راحت شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان با تاکید بر اینکه اسناد ارائه شده از سوی واعظ آشتیانی مربوط به سالهای گذشته است گفت: اگر اسنادی وجود دارد باید مهر سازمان بازرسی حسابرسی باشگاه روی آن خورده باشد. اسنادی که منتشر شده هیچ تایید قانونی ندارد و مشخص نیست که بر چه اساسی این کار صورت گرفته ست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kerza

      مگه ..... هنوز نرفته!!!(برکنارنشده)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج