۱۰۷۰۳۷
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

جوانی که به خاطر استقلال فلج شد

"سجاد بیژن" طرفدار تیم استقلال تهران که بر اثر باخت این تیم سکته مغزی کرده و بعد از سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: این نوجوان ۲۰ ساله از بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرفدار متعصب و پرپا قرص تیم استقلال تهران است که بر اثر باخت این تیم و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه ۳ بر ۲، سکته مغزی کرده و فلج شده و بعد از گذشت حدود سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

در تاریخ ۹۰/۱/۱۸ پس از دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ یک هوادار جوان ۲۰ ساله و متعصب استقلال در بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام استان کهگلویه وبویراحمد به نام سجاد بیژن دچار سکته مغزی شد که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و تلاش زیاد پزشکان به زندگی برگشت اما از ناحیه دو دست و دو پا فلج و تکلمش را نیز از دست داد و هم اکنون در خانه بستری است.

رحمت الله بیژن پدر سجاد که چوپان است در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: فرزندم طرفدار متعصب و دو آتیشه استقلال تهران بود که بعد از اینکه در نیمه دوم شکست خورد سکته کرده است.

همچنین خاور پالیزان، مادر سجاد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: پدرش بی سواد و توان مالی خوبی نیز ندارد که برای درمان سجاد کاری انجام دهد.

وی افزود: سجاد در حال تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز بود که در دقیقه آخر که استقلال گل سوم را خورد سکته مغزی کرد و به کما رفت تا اینکه به بیمارستان انتقالش دادیم و موضوع را که به پزشک گفتیم به ما جواب داد که مشکلی ندارد و خوب می‌شود. پزشکان اعلام کردند که به کما رفته و ۱۷ساعت در کما به سر برد، بعد از احیاء و بازگرداندنش گفتند که فلج شده و تکلمش را از دست داده است.

مادر سجاد با بیان اینکه پزشکان به ما گفتند که این بچه بر اثر فشار اینطور شده اظهارکرد: پزشکان گفتند اگر پول دارید می‌شود در جاهایی درمانش کرد اما ما که خانواده فقیر و بی پولی هستیم چطور می‌توانستیم او را درمان کنیم و بعد از حدود سه سال در خانه از او نگهداری می‌کنیم و در بستر بیماری است. از لحاظ مالی ضعیف هستیم و تنها در حد اینکه بچه‌مان گرسنه نباشد زندگی می گذرانیم.

پالیزان تصریح کرد: تاکنون یک مسئولی به ما سر نزده و حالی از سجاد نپرسیدند و هیچ کمکی به ما نکردند که بتوانیم او را درمان کنیم.

مادر سجاد بیان کرد: فرزندم طرفدار تیم استقلال بود و بیشتر از فرهاد مجیدی بازیکن این تیم خوشش می‌آمد و عکسش هم بالای سرش زده است.

وی گفت: پسرم طرفدار هر کدام و هرکسی بود من خانه خراب شدم و نمی توانم کاری برایش کنم و دست شما هم درد نکند اگر بتوانید برای رضای خدا یک فرد خیر و پزشکی که بتواند درمانش کند برای ما پیدا کنی که به داد ما برسد خدا از شما هم راضی می شود.

مادر این جوان عنوان کرد: از مسئولان استانی و کشوری و خیران بخصوص مسئولان باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی انتظار دارم هرچه از دستشان برمی آید برای درمان سجاد انجام دهند و کوتاهی نکنند.

سخاوت پالیزان دایی سجاد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: سجاد علاقه خاصی به فرهاد مجیدی داشت و همیشه به من می گفت یک پیراهن آبی برایم بگیر و عکس فرهاد مجیدی را بر روی آن چاپ کن تا بپوشم و عکشس بر روی سینه ام باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساده

      بهتره این مطلب رو برای برنامه ارسال کنید تا از این جوان گزارشی تهیه کنند مطمئن هستم آگاهی از این موضوع و با توجه به داشتن مردمی مهربان و بازیکنان با غیرتی که در استقلال هستند برای مداوای این عزیز اقدامی صورت خواهد گرفت

    • صفا

      باسلام اقایان مسئولین لطفابه جای اینکه برای همدیگرامبولانس یااتشنشانی سفارش بدهیدبه اقاسجادعزیز کمک کنیداگه امثال اقاسجاداینا نباشند بودن شماهاهیچه به امیدسلامتی کامل اقاسجاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج